Deutsch-Bonnet (1937–1961): Lehká sportovní auta s motory Citroën a Panhard

6/20
Zavřít
  • Kupé DB Coach se sklolaminátovou karoserií Chausson a výklopnými světlomety se vyrábělo v letech 1954 až 1959.
    Kupé DB Coach se sklolaminátovou karoserií Chausson a výklopnými světlomety se vyrábělo v letech 1954 až 1959.| Zdroj: Karel Haas
  • V roce 1938 vznikl roadster DB1 s hliníkovou karoserií a mechanikou z modelu Citroën Traction Avant 11CV.
    V roce 1938 vznikl roadster DB1 s hliníkovou karoserií a mechanikou z modelu Citroën Traction Avant 11CV.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Aerodynamický dvoumístný roadster DB2 vznikl v roce 1938 a jeho další osudy ohrozila válka.
    Aerodynamický dvoumístný roadster DB2 vznikl v roce 1938 a jeho další osudy ohrozila válka.| Zdroj: Flickr
  • Přední kola DB2 poháněl 1,5litrový motor z typu Citroën Traction Avant 7A.
    Přední kola DB2 poháněl 1,5litrový motor z typu Citroën Traction Avant 7A.| Zdroj: Flickr
  • DB5 s dvoulitrovým motorem Citroën se v roce 1949 zúčastnil závodu v Le Mans, ale po 19 hodinách závod nedokončil. DB5 nedojel ani o rok později.
    DB5 s dvoulitrovým motorem Citroën se v roce 1949 zúčastnil závodu v Le Mans, ale po 19 hodinách závod nedokončil. DB5 nedojel ani o rok později.| Zdroj: Wikipedia
  • Ve spolupráci s belgickou firmou Antem postavil DB v roce 1950 malý dvoumístný roadster DB Tank, dosahující rychlost 150 km/h.
    Ve spolupráci s belgickou firmou Antem postavil DB v roce 1950 malý dvoumístný roadster DB Tank, dosahující rychlost 150 km/h.| Zdroj: Wikipedia
  • Manželka Charlese Deutsche pózuje u dvoudveřového kupé se splývavou zádí DB8.
    Manželka Charlese Deutsche pózuje u dvoudveřového kupé se splývavou zádí DB8.| Zdroj: amicaledb.fr
  • Karoserii kupé DB8 ročníku 1949 zhotovila belgická karosárna Antem.
    Karoserii kupé DB8 ročníku 1949 zhotovila belgická karosárna Antem.| Zdroj: Wikipedia
  • Na pařížském autosalonu v roce 1949 vystavil DB lehký závodní monopost DB Racer 500.
    Na pařížském autosalonu v roce 1949 vystavil DB lehký závodní monopost DB Racer 500.| Zdroj: wikiwand.com
  • Monopost s dvouválcem Panhard s objemem 0,5 litru závodil ve francouzské verzi formule 3.
    Monopost s dvouválcem Panhard s objemem 0,5 litru závodil ve francouzské verzi formule 3.| Zdroj: gtdreams.com
  • Belgická karosárna Antem vyráběla karoserie pro dvoumístný kabriolet DB HBR5 poháněný dvouválcem z typu Panhard Dyna.
    Belgická karosárna Antem vyráběla karoserie pro dvoumístný kabriolet DB HBR5 poháněný dvouválcem z typu Panhard Dyna.| Zdroj: classiccarweekly.net
  • V roce 1953 navrhla a postavila italská karosárna Frua kupé s ocelovou karoserií nazvané Mille Miles na počest vítězství ve třídě na Mille Miglia.
    V roce 1953 navrhla a postavila italská karosárna Frua kupé s ocelovou karoserií nazvané Mille Miles na počest vítězství ve třídě na Mille Miglia.| Zdroj: Karel Haas
  • Monopost Racer 500 nahradil v roce 1954 větší Monomill s motorem 0,75 litru pro francouzskou juniorskou formuli.
    Monopost Racer 500 nahradil v roce 1954 větší Monomill s motorem 0,75 litru pro francouzskou juniorskou formuli.| Zdroj: theparking.eu
  • Série HBR byla určena pro vytrvalostní závody. V roce 1954 s ním Bonnet skončil v Le Mans na 10. místě.
    Série HBR byla určena pro vytrvalostní závody. V roce 1954 s ním Bonnet skončil v Le Mans na 10. místě.| Zdroj: wikiwand.com
  • Kupé DB HBR5 Coach se světlomety umístěnými pod průhlednými kryty.
    Kupé DB HBR5 Coach se světlomety umístěnými pod průhlednými kryty.| Zdroj: ultimatecarpage.com
  • Závodní verze kupé DB HBR5 s ochranným rámem v kabině.
    Závodní verze kupé DB HBR5 s ochranným rámem v kabině.| Zdroj: lanemotormuseum.org
  • DB Coach poháněl dvouválcový boxer s objemem 851 cm3 a výkonem 48 k (35 kW). Dosahoval maximální rychlost 158 km/h.
    DB Coach poháněl dvouválcový boxer s objemem 851 cm3 a výkonem 48 k (35 kW). Dosahoval maximální rychlost 158 km/h.| Zdroj: Flickr
  • Kupé Coach nahradil v roce 1959 roadster Le Mans, který se pod značkou DB vyráběl do roku 1962 a pak v továrně René Bonnet až do roku 1964.
    Kupé Coach nahradil v roce 1959 roadster Le Mans, který se pod značkou DB vyráběl do roku 1962 a pak v továrně René Bonnet až do roku 1964.| Zdroj: conceptcarz.com
  • Jednoduché logo francouzské automobilky Deutsch-Bonnet.
    Jednoduché logo francouzské automobilky Deutsch-Bonnet.| Zdroj: Wikipedia
  • Zakladatelé automobilky DB René Bonnet (vlevo) a Charles Deutsch.
    Zakladatelé automobilky DB René Bonnet (vlevo) a Charles Deutsch.| Zdroj: Wikipedia
Kupé DB Coach se sklolaminátovou karoserií Chausson a výklopnými světlomety se vyrábělo v letech 1954 až 1959.
V roce 1938 vznikl roadster DB1 s hliníkovou karoserií a mechanikou z modelu Citroën Traction Avant 11CV.
Aerodynamický dvoumístný roadster DB2 vznikl v roce 1938 a jeho další osudy ohrozila válka.
Přední kola DB2 poháněl 1,5litrový motor z typu Citroën Traction Avant 7A.
DB5 s dvoulitrovým motorem Citroën se v roce 1949 zúčastnil závodu v Le Mans, ale po 19 hodinách závod nedokončil. DB5 nedojel ani o rok později.
Ve spolupráci s belgickou firmou Antem postavil DB v roce 1950 malý dvoumístný roadster DB Tank, dosahující rychlost 150 km/h.
Manželka Charlese Deutsche pózuje u dvoudveřového kupé se splývavou zádí DB8.
Karoserii kupé DB8 ročníku 1949 zhotovila belgická karosárna Antem.
Na pařížském autosalonu v roce 1949 vystavil DB lehký závodní monopost DB Racer 500.
Monopost s dvouválcem Panhard s objemem 0,5 litru závodil ve francouzské verzi formule 3.
Belgická karosárna Antem vyráběla karoserie pro dvoumístný kabriolet DB HBR5 poháněný dvouválcem z typu Panhard Dyna.
V roce 1953 navrhla a postavila italská karosárna Frua kupé s ocelovou karoserií nazvané Mille Miles na počest vítězství ve třídě na Mille Miglia.
Monopost Racer 500 nahradil v roce 1954 větší Monomill s motorem 0,75 litru pro francouzskou juniorskou formuli.
Série HBR byla určena pro vytrvalostní závody. V roce 1954 s ním Bonnet skončil v Le Mans na 10. místě.
Kupé DB HBR5 Coach se světlomety umístěnými pod průhlednými kryty.
Závodní verze kupé DB HBR5 s ochranným rámem v kabině.
DB Coach poháněl dvouválcový boxer s objemem 851 cm3 a výkonem 48 k (35 kW). Dosahoval maximální rychlost 158 km/h.
Kupé Coach nahradil v roce 1959 roadster Le Mans, který se pod značkou DB vyráběl do roku 1962 a pak v továrně René Bonnet až do roku 1964.
Jednoduché logo francouzské automobilky Deutsch-Bonnet.
Zakladatelé automobilky DB René Bonnet (vlevo) a Charles Deutsch.