Kompaktní kabriolety Opel Astra Cabriolet a Renault 19 Cabriolet: Bez oblouku boss
1
/
93
Prohlédnout znovu
Kompaktní kabriolety Opel Astra Cabriolet a Renault 19 Cabriolet: Bez oblouku boss
Opel Astra F Cabriolet a Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet a Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet a Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault cestujícím dopřává mnohem větší zadní okno. Na rozdíl od opelu však není skleněné, ale jen plastové. V tomto případě ale ve stavu nového dílu.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Výška zádí je přibližně stejná, což opel dorovnává balíkem složené střechy. Hrana víka zavazadelníku renaultu je naopak přirozená.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Středový panel palubní desky opelu se natáčí k řidiči, volant je bez airbagu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Původní rádio Grundig SC 303 využívá monochromatický displej v oddělené kapličce
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nadčasově vytvarované výplně astry mají zajímavou architekturu a atraktivní látkový vzor
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
O takovém bočním vedení a velkoryse dlouhých sedácích si může i řada dnešních vozů nechat zdát
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ani zadní sedadla opelu nejsou ochuzena o atraktivní vytvarování, příjemné čalounění či pohodlné hlavové opěrky
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
S nataženou střechou připomíná dvoudveřová astra sportovní kupé. Bílé kryty blikačů byly do podzimu 1994 doménou kabrioletu a GSi.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel působí za jízdy sportovnějším dojmem, což je dáno nejen lehčí ovladatelností, ale i nižší pozicí sedadel
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Štítek italské karosárny Bertone vystavuje opel nápadně na předních blatnících
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Opel Astra F Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Jednolitý obrys palubní desky pochází z doby po roce 1992, kdy prošla osvěžením
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Originální rádio Blaupunkt Montreux RCR 30 působí dost nenápadně
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Křesla devatenáctky poskytují boční vedení, sedáky jsou nesportovně krátké
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Kožené potahy působivých zadních sedadel dodávají Renaultu 19 luxusní atmosféru. Opěrky jsou vtipně integrovány do obrysu otevřené karoserie.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dveřní výplně jsou čalouněné látkou tmavého odstínu a příjemného materiálu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dynamika sálá z devatenáctky i v zimním outfitu. Původní půdorys odpovídá základnímu hatchbacku, přesto vůz silně připomíná kupé.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Díky minimálním převisům má řidič renaultu výhodu znalosti rozměrů, rozvor je však nesportovně dlouhý
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Logo karosárny Karmann z Osnabrücku připomíná plaketa nad zadním blatníkem renaultu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Renault 19 Cabriolet
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko