Siata 208 S a CS (1952–1955): „Malé Ferrari“ s motorem Fiat V8

6/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dvoumístný roadster Siata 208 S Barchetta navrhl Giovanni Michelotti a vyráběl se v karosárně Motto.
    Dvoumístný roadster Siata 208 S Barchetta navrhl Giovanni Michelotti a vyráběl se v karosárně Motto.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prvním vozem vlastní konstrukce a designu byl v roce 1948 dvoumístný spider Siata Amica.
    Prvním vozem vlastní konstrukce a designu byl v roce 1948 dvoumístný spider Siata Amica.| Zdroj: ruotedasogno.com
  • Dalším modelem značky Siata byl typ Daina, vyráběný v letech 1950 až 1958 jako kabriolet nebo kupé.
    Dalším modelem značky Siata byl typ Daina, vyráběný v letech 1950 až 1958 jako kabriolet nebo kupé.| Zdroj: classicmotorsports.com
  • Vozy Siata řady 208 poháněl dvoulitrový hliníkový vidlicový osmiválec Fiat s rozvodem OHV.
    Vozy Siata řady 208 poháněl dvoulitrový hliníkový vidlicový osmiválec Fiat s rozvodem OHV.| Zdroj: Wikipedia
  • Kupé 208 CS 2+2 vzniklo v karosárně Bertone na objednávku Stanleye Arnolta, dovozce evropských vozů do USA.
    Kupé 208 CS 2+2 vzniklo v karosárně Bertone na objednávku Stanleye Arnolta, dovozce evropských vozů do USA.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Někteří italští designeři automobilů podlehli americké módě ploutví na zadních blatnících. Patřil k nim i Bertone.
    Někteří italští designeři automobilů podlehli americké módě ploutví na zadních blatnících. Patřil k nim i Bertone.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V luxusním interiéru Bertoneho 208 CS nechyběly koberce a dřevěný sportovní volant.
    V luxusním interiéru Bertoneho 208 CS nechyběly koberce a dřevěný sportovní volant.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sedm kupé 208 CS karosovala firma Stabilimenti Farina. Kupé mělo širokou masku chladiče se svislým mřížováním a vyklápěcí světlomety.
    Sedm kupé 208 CS karosovala firma Stabilimenti Farina. Kupé mělo širokou masku chladiče se svislým mřížováním a vyklápěcí světlomety.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Tato Berlinetta 208 CS měla pomocné světlomety přidané do přední masky.
    Tato Berlinetta 208 CS měla pomocné světlomety přidané do přední masky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pod oknem ve splývavé zádi bylo umístěno nalévací hrdlo benzinové nádrže a v rozích zadních blatníků kruhové koncové svítilny.
    Pod oknem ve splývavé zádi bylo umístěno nalévací hrdlo benzinové nádrže a v rozích zadních blatníků kruhové koncové svítilny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Siata 208 S s karoserií Bertone mělo neobvyklé umístění světlometů a otvorů přivádějících vzduch k motoru.
    Kupé Siata 208 S s karoserií Bertone mělo neobvyklé umístění světlometů a otvorů přivádějících vzduch k motoru.| Zdroj: thesportscoupe.com
  • Karosárna Stabilimenti Farina postavila v roce 1952 koncept kabrioletu Siata-Ford 208 S Cabriolet Speciale.
    Karosárna Stabilimenti Farina postavila v roce 1952 koncept kabrioletu Siata-Ford 208 S Cabriolet Speciale.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Cabriolet Speciale měl motor Ford, lavici pro dva vpředu a nouzovou lavicí vzadu.
    Cabriolet Speciale měl motor Ford, lavici pro dva vpředu a nouzovou lavicí vzadu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Siata 208 CS Berlinetta s karoserií Balbo bylo velmi podobné kupé s karoserií Stabilimenti Farina.
    Kupé Siata 208 CS Berlinetta s karoserií Balbo bylo velmi podobné kupé s karoserií Stabilimenti Farina.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Siata 208 CS s karoserií Balbo mělo splývavou záď s nalévacím hrdlem benzinové nádrže uprostřed.
    Siata 208 CS s karoserií Balbo mělo splývavou záď s nalévacím hrdlem benzinové nádrže uprostřed.| Zdroj: carrozzieri-italiani.com
  • V karosárně Stabilimenti Farina vznikl tento unikátní spyder 208 CS s nízkým čelním oknem bez rámu.
    V karosárně Stabilimenti Farina vznikl tento unikátní spyder 208 CS s nízkým čelním oknem bez rámu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Roadster Siata 208 S se vyráběl v letech 1953 až 1955 a většina z 33 vyrobených kusů se prodala v USA za 5 300 dolarů.
    Roadster Siata 208 S se vyráběl v letech 1953 až 1955 a většina z 33 vyrobených kusů se prodala v USA za 5 300 dolarů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní blatníky roadsteru byly zvednuté do náznaku malých křidélek.
    Zadní blatníky roadsteru byly zvednuté do náznaku malých křidélek.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V interiéru nechyběl čtyřramenný sportovní volant s dřevěným věncem.
    V interiéru nechyběl čtyřramenný sportovní volant s dřevěným věncem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Siata vyráběla od roku 1955 malé kupé Amica 600 s motorem pocházejícím z typu Fiat 600.
    Siata vyráběla od roku 1955 malé kupé Amica 600 s motorem pocházejícím z typu Fiat 600.| Zdroj: Karel Haas
Dvoumístný roadster Siata 208 S Barchetta navrhl Giovanni Michelotti a vyráběl se v karosárně Motto.
Prvním vozem vlastní konstrukce a designu byl v roce 1948 dvoumístný spider Siata Amica.
Dalším modelem značky Siata byl typ Daina, vyráběný v letech 1950 až 1958 jako kabriolet nebo kupé.
Vozy Siata řady 208 poháněl dvoulitrový hliníkový vidlicový osmiválec Fiat s rozvodem OHV.
Kupé 208 CS 2+2 vzniklo v karosárně Bertone na objednávku Stanleye Arnolta, dovozce evropských vozů do USA.
Někteří italští designeři automobilů podlehli americké módě ploutví na zadních blatnících. Patřil k nim i Bertone.
V luxusním interiéru Bertoneho 208 CS nechyběly koberce a dřevěný sportovní volant.
Sedm kupé 208 CS karosovala firma Stabilimenti Farina. Kupé mělo širokou masku chladiče se svislým mřížováním a vyklápěcí světlomety.
Tato Berlinetta 208 CS měla pomocné světlomety přidané do přední masky.
Pod oknem ve splývavé zádi bylo umístěno nalévací hrdlo benzinové nádrže a v rozích zadních blatníků kruhové koncové svítilny.
Kupé Siata 208 S s karoserií Bertone mělo neobvyklé umístění světlometů a otvorů přivádějících vzduch k motoru.
Karosárna Stabilimenti Farina postavila v roce 1952 koncept kabrioletu Siata-Ford 208 S Cabriolet Speciale.
Cabriolet Speciale měl motor Ford, lavici pro dva vpředu a nouzovou lavicí vzadu.
Kupé Siata 208 CS Berlinetta s karoserií Balbo bylo velmi podobné kupé s karoserií Stabilimenti Farina.
Siata 208 CS s karoserií Balbo mělo splývavou záď s nalévacím hrdlem benzinové nádrže uprostřed.
V karosárně Stabilimenti Farina vznikl tento unikátní spyder 208 CS s nízkým čelním oknem bez rámu.
Roadster Siata 208 S se vyráběl v letech 1953 až 1955 a většina z 33 vyrobených kusů se prodala v USA za 5 300 dolarů.
Zadní blatníky roadsteru byly zvednuté do náznaku malých křidélek.
V interiéru nechyběl čtyřramenný sportovní volant s dřevěným věncem.
Siata vyráběla od roku 1955 malé kupé Amica 600 s motorem pocházejícím z typu Fiat 600.