Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
1
/
84
Prohlédnout znovu
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...