Nové obdélníkové světlomety byly integrované se směrovými světly zasahujícími do boků.|
Zdroj: Wheelsage.org
Design Fiesty první generace navrhl Tom Tjaarda ze studia Ghia.|
Zdroj: Wheelsage.org
Třídveřový hatchback Ford Fiesta druhé generace měl novou příď s více se svažující kapotou a úzkou štěrbinou místo klasické přední masky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Třídveřové hatchbacky Ford Fiesta Mk2 v provedení L a Ghia.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Fiesta Mk2 v úsporném provedení Popular Plus bez opěrek hlavy na předních sedadlech.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Fiesta Popular Plus s pohonem předních kol 1,1litrovým čtyřválcem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Nová palubní deska měla před volantem panel s přístroji, protažený až do středu palubní desky.|
Zdroj: Wheelsage.org
Nejvyšší úroveň výbavy měl Ford Fiesta Ghia s chromovanými rámy oken a plastovou ochranou na bocích.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Fiesta XR2 poháněl zážehový čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 96 koní.|
Zdroj: autoexpress.co.uk
Fiesta Mk2 měla pérování vinutými pružinami, vpředu se vzpěrami MacPherson.|
Zdroj: Wheelsage.org
1,6litrový řadový čtyřválec byl uložen pod přední kapotou napříč.|
Zdroj: fastcar.co.uk
Kromě hatchbacku se Fiesta Mk2 vyráběla i v provedení dodávka (panel van) s plechovou výplní místo bočních oken za dveřmi.|
Zdroj: Wheelsage.org
V květnu 1987 přišel evropský Ford s novou bezstupňovou automatickou převodovkou CTX.|
Zdroj: carbodydesign.com
Ford Fiesta XR2 měl na přídi dva kruhové přídavné světlomety a široké plastové lemy kolem podběhů.|
Zdroj: Wikipedia
Zezadu se Ford Fiesta XR2 snadno poznal podle plastových lemů kolem zadních dveří.|
Zdroj: Wikipedia
V dubnu 1989 se představila třetí generace supermini Fiesta se stejným rozvorem a podobnými rozměry.|
Zdroj: Wheelsage.org