Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Palubní deska je hezkým kompromisem mezi modernou a klasikou. Byť jí vládne veliký displej, pod ním najdeme i trojici fyzických otočných ovladačů Smart Dials.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
I základní sedmistupňové DSG se suchými spojkami funguje v superbu velmi dobře, na otočný ovladač už jsme si zvykli|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Tady je místa habaděj jak vpředu, tak i vzadu, což je tradiční devízou modelu. Semišový interiér je příjemný na pohled i na omak.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zavazadelník pojme obřích 690 litrů, v testovaném voze profi toval i z praktického organizéru|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Přeplňovaná patnáctistovka je mimořádně povedený motor. Má příjemný lineární zátah a dostatek točivého momentu 250 Nm už od 1500 otáček, i 110 kW si tak můžete užít.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Devatenáctky sice vypadají skvěle, kazí ale jízdní komfort|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert