288 GTO měl velká vnější zpětná zrcátka a čtyři obdélníková světla po stranách přední masky.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 288 GTO vycházelo ze staršího modelu 308 GTB, vyráběného v letech 1975 až 1985.|
Zdroj: Ferrari
Dvoudveřové dvoumístné kupé Ferrari 288 GTO se odlišovalo od 308 GTB vyboulenými blatníky a většími spoilery.|
Zdroj: Ferrari
Na bocích za zadními koly mělo GTO šikmé větrací otvory zlepšující chlazení brzd.|
Zdroj: Ferrari
Na kapotě a za výklopnými světly byly štěrbiny k odvádění horkého vzduchu z motorového prostoru.|
Zdroj: Ferrari
Na kapotě a za výklopnými světly byly štěrbiny k odvádění horkého vzduchu z motorového prostoru.|
Zdroj: Ferrari
V černém interiéru GTO byla dvojice kožených sedadel a jednoduchá palubní deska s kapličkou před volantem.|
Zdroj: RM Sotheby's/Tom Wood
Zadní kola Ferrari 288 GTO poháněl motor V8 umístěný podélně před zadní nápravou.|
Zdroj: RM Sotheby's/Tom Wood
Ocelový plech byl použit jen u dveří, ostatní panely karoserie byly zhotoveny z lisovaného sklolaminátu, kevlaru a uhlíkových vláken.|
Zdroj: Ferrari
Vzadu nemohla chybět typická kruhová světla. Převodovka byla umístěna za motorem.|
Zdroj: RM Sotheby's
Vzadu nemohla chybět typická kruhová světla. Převodovka byla umístěna za motorem.|
Zdroj: RM Sotheby's
Kupé Ferrari 288 GTO mělo stejně jako 308 GTB protáhnuté střešní C sloupky a svislé zadní okno.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 308 GTB v úpravě pro rallye se na rozdíl od GTO na závody dostalo. Tento vůz byl vystaven na Rétromobile 2017.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 288 GTO Evoluzione poháněl silnější motor V8 s výkonem 659 koní. V pozměněné aerodynamické přídi byly umístěny výklopné hlavní světlomety.|
Zdroj: RM Sotheby's/Kevin Van Campenhout
Při pohledu zezadu připomínal Evoluzione řadou větracích otvorů cedník.|
Zdroj: RM Sotheby's/Kevin Van Campenhout