Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Přestože v kabině t-rocu nacházíme řadu prvků stejných jako v jiných modelech Volkswagenu, je vnitřek tohoto kompaktního SUV originální. Vodorovné dělení rozbíjí masu palubní desky a vrchní část je potažena tkaninou. Digitální přístroje mají vždy úhlopříčku 10,25", ve verzi R-Line jde o provedení Pro s možností většího individuálního zobrazování včetně mapy navigace.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Středová 12,3" obrazovka nás zavádí do známého prostředí značky Volkswagen. Rychlými odkazy v horní liště se tak dostanete k vypnutí nežádoucích jízdních asistentů a spodní lišta je věnována klimatizaci. U verze R-Line lze dokonce nastavit vítací animaci zadních 3D LED světel.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Multifunkčním voličem s OLED displejem na středovém tunelu se přepínají jízdní módy nebo upravuje hlasitost.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Specialitou jsou vnitřní kliky dveří integrované do loketních opěrek.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Nový t-roc se natáhl na délku a zvětšil se i rozvor náprav. Na místě na zadních sedadlech je to znát díky většímu volnému prostoru před koleny. Kabina je v této části i o něco širší, nad hlavou 174 cm vysokého redaktora zůstává stejně volného místa. Prostorově je na tom ale řada konkurentů lépe. Dynamický styling se promítá i do sportovnější pozice za volantem. Sedadla verze R-Line umí výborně obě disciplíny, tedy poskytnout tělu pohodlí i dobrou oporu.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Rychlé cestování, řezání zatáček nebo slalom mezi kužely jsou parádními disciplínami nového t-rocu ve verzi R-Line na 20" kolech. Bohužel se ale musíte smířit s nižším komfortem odpružení.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Velikost zavazadelníku mezigeneračně narostla o 30 na 475 litrů, což mezi kompaktními SUV znamená lepší průměr. Vyšší hranu kompenzuje slušný vstupní otvor a při sklopení zadních opěradel vznikne rovná ložná plocha díky dvojité podlaze. Ta je od výbavy Life standardní a každý t-roc je vybaven dojezdovou rezervou.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Základní motorizací verze R-Line je mild-hybridní zážehová patnáctistovka s výkonem 110 kW. Potěší kultivovaným chodem i souzněním se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Ten má standardně pádla pod volantem pro manuální řazení.|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
Volkswagen T-Roc 1.5 eTSI DSG7 R-Line|
Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata