20 let od startu ve formuli 1 Tomáše Engeho: Enge zůstal jediný
4
/
24
Prohlédnout znovu
20 let od startu ve formuli 1 Tomáše Engeho: Enge zůstal jediný
Dvacet let starý záběr zachycuje Tomáše Engeho na trati Velké ceny Itálie 2001
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Momentka z boxů, kdy si český jezdec kontroluje situaci v kokpitu vozu týmu Prost
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Michael Schumacher obešel před startem závodu v Monze všechny jezdce a podal jim ruku
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Během svého prvního závodního víkendu ve formuli 1 si našel Tomáš čas na své rodiče
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Tomáš Enge ve Velké ceně Itálie v Monze (2001)
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Letos si vyzkoušel premiérově Rallye Dakar, když řídil tuto buginu
|
Active Pictures/Jiří Křenek
S navigátorem Vlastimilem Tošenovským (vlevo) v cíli Dakaru 2021
|
Active Pictures/Jiří Křenek
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. V čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky