20 nejčtenějších testů roku 2020: Nová Octavia, obří pick-up i obytný VW
58
/
120
Prohlédnout znovu
20 nejčtenějších testů roku 2020: Nová Octavia, obří pick-up i obytný VW
Ilustrační foto
|
Auto.cz
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska je jinak koncipovaná, tlačítka jsou na ústupu. Středový displej narostl vyjma základního rádia na 10“ a nový je dvouramenný volant. Hezky vypadá látkový dekorační pás, byť na údržbu bude méně praktický než plast.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Nově tvarovaná sedadla poskytují zejména lepší oporu v ramenou, mají správně tuhé výplně, příjemně dlouhé sedáky a je radost v nich cestovat. Za příplatek můžou mít nově odvětrávání a masážní funkci.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Přes měkčí odladění si octavia počíná při prudké změně směru suverénně a i díky citlivě zasahující stabilizaci je výborně čitelná
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Denní svícení a blinkry dostaly tvar dvojité hokejky. Je vám to povědomé? Stejně to měl minulý golf po faceliftu. Trochu zvláštně vypadá černá plastová lišta pod maskou.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 2 205/55 R17
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT
|
Svět motorů/David Rajdl
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
RAM 1500 5.7 V8 Hemi Longhorn
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
BMW M8 Competition Gran Coupé
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava