Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska je jinak koncipovaná, tlačítka jsou na ústupu. Středový displej narostl vyjma základního rádia na 10“ a nový je dvouramenný volant. Hezky vypadá látkový dekorační pás, byť na údržbu bude méně praktický než plast.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Nově tvarovaná sedadla poskytují zejména lepší oporu v ramenou, mají správně tuhé výplně, příjemně dlouhé sedáky a je radost v nich cestovat. Za příplatek můžou mít nově odvětrávání a masážní funkci.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Přes měkčí odladění si octavia počíná při prudké změně směru suverénně a i díky citlivě zasahující stabilizaci je výborně čitelná|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Denní svícení a blinkry dostaly tvar dvojité hokejky. Je vám to povědomé? Stejně to měl minulý golf po faceliftu. Trochu zvláštně vypadá černá plastová lišta pod maskou.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 2 205/55 R17|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl