33 let s vyhraným peugeotem: A vítězem se stává…!

13/19
Zavřít
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • V roce 1992 se Peugeot 405 podrobil faceliftu, při němž získal tuhle módní palubní desku. Klimatizace byla tehdy nadstandardem i ve střední třídě, a proto ji zde nehledejte.
    V roce 1992 se Peugeot 405 podrobil faceliftu, při němž získal tuhle módní palubní desku. Klimatizace byla tehdy nadstandardem i ve střední třídě, a proto ji zde nehledejte.| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Dnes už Zdeněk Jedlička za volantem nesedává, ve dvaadevadesáti letech se přemístil na pravé přední sedadlo
    Dnes už Zdeněk Jedlička za volantem nesedává, ve dvaadevadesáti letech se přemístil na pravé přední sedadlo| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Podélný prostor na zadních sedadlech má ke zbylé hrstce dnešních modelů střední třídy daleko, ale sedadla jsou pohodlná jako křesla. Hlavové opěrky v druhé řadě byly u mnoha západních modelů nadstandardní položkou výbavy. Favorit jim mohl jít hrdě příkladem.
    Podélný prostor na zadních sedadlech má ke zbylé hrstce dnešních modelů střední třídy daleko, ale sedadla jsou pohodlná jako křesla. Hlavové opěrky v druhé řadě byly u mnoha západních modelů nadstandardní položkou výbavy. Favorit jim mohl jít hrdě příkladem.| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Auto se během více než tří desetiletí těšilo poctivé péči, čalounění v dveřních výplních tak stále vypadá jako nové. Stahování oken kličkou bylo tehdy i ve střední třídě běžné.
    Auto se během více než tří desetiletí těšilo poctivé péči, čalounění v dveřních výplních tak stále vypadá jako nové. Stahování oken kličkou bylo tehdy i ve střední třídě běžné.| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Rodinný poklad je po 33 letech provozu dodnes ve špičkovém technickém stavu, majiteli se dokonce podařilo sehnat stejné originální kryty kol jako v době převzetí vozu
    Rodinný poklad je po 33 letech provozu dodnes ve špičkovém technickém stavu, majiteli se dokonce podařilo sehnat stejné originální kryty kol jako v době převzetí vozu| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Původně měl do Nového Bydžova putovat červený sedan s atmosférickým motorem, převozní karambol však přinesl výherci dokonce turbodiesel
    Původně měl do Nového Bydžova putovat červený sedan s atmosférickým motorem, převozní karambol však přinesl výherci dokonce turbodiesel| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Na setkání s výhercem a jeho vnukem jsme vyrazili novým hybridním Peugeotem 5008, což je vlastně po ukončení prodeje modelu 508 dnešní nástupce čtyřistapětky. A vlastně i šestsetpětky. Současný model 408 je totiž chápán jako kompaktní liftback.
    Na setkání s výhercem a jeho vnukem jsme vyrazili novým hybridním Peugeotem 5008, což je vlastně po ukončení prodeje modelu 508 dnešní nástupce čtyřistapětky. A vlastně i šestsetpětky. Současný model 408 je totiž chápán jako kompaktní liftback.| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
  • Peugeot 405 SRDT
    Peugeot 405 SRDT| Zdroj: Svět motorů/Filip Ehrenberger
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT
V roce 1992 se Peugeot 405 podrobil faceliftu, při němž získal tuhle módní palubní desku. Klimatizace byla tehdy nadstandardem i ve střední třídě, a proto ji zde nehledejte.
Peugeot 405 SRDT
Dnes už Zdeněk Jedlička za volantem nesedává, ve dvaadevadesáti letech se přemístil na pravé přední sedadlo
Podélný prostor na zadních sedadlech má ke zbylé hrstce dnešních modelů střední třídy daleko, ale sedadla jsou pohodlná jako křesla. Hlavové opěrky v druhé řadě byly u mnoha západních modelů nadstandardní položkou výbavy. Favorit jim mohl jít hrdě příkladem.
Auto se během více než tří desetiletí těšilo poctivé péči, čalounění v dveřních výplních tak stále vypadá jako nové. Stahování oken kličkou bylo tehdy i ve střední třídě běžné.
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT
Rodinný poklad je po 33 letech provozu dodnes ve špičkovém technickém stavu, majiteli se dokonce podařilo sehnat stejné originální kryty kol jako v době převzetí vozu
Původně měl do Nového Bydžova putovat červený sedan s atmosférickým motorem, převozní karambol však přinesl výherci dokonce turbodiesel
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT
Na setkání s výhercem a jeho vnukem jsme vyrazili novým hybridním Peugeotem 5008, což je vlastně po ukončení prodeje modelu 508 dnešní nástupce čtyřistapětky. A vlastně i šestsetpětky. Současný model 408 je totiž chápán jako kompaktní liftback.
Peugeot 405 SRDT
Peugeot 405 SRDT