Rodina posedlá Škodovkami: Jak Rapid po babičce dostal vzácnou sestřičku
1
/
23
Prohlédnout znovu
Rodina posedlá Škodovkami: Jak Rapid po babičce dostal vzácnou sestřičku
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Střecha se ovládá tlačítkovým panelem, který umí po letech zlobit. Majitel už si proto sehnal do zásoby náhradní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Airbag před spolujezdcem se ve felicii často nevidí, ubral ale praktičnosti schránky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Exportní feldu poháněl tehdy nejsilnější motor 1.6 MPI 55 kW
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Auto prý v Německu patřilo americkému vojákovi, odpovídá tomu i samolepka na zádi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Otvor je olemován těsněním, takže pokud je guma v pořádku, do auta nikdy neteče
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Petr Veselík
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Petr Veselík
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rapid dostal každé čtyři roky nástřik dutin a spodku resistinem, dodnes má všechny původní plechy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Maličký flíček prý kdysi rozhodl o ponechání exportního auta na domácím trhu. Je tam dodnes.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Velkoplošné zástěrky jsou na voze od počátku vzadu i vpředu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Opěrky hlavy pro zadní pasažéry byly kdysi vzácností, majitel na ně nechal vyrobit i fotky svého auta v letech 1990 a 2013
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zadní křídlo dostalo brzdové světlo, což každý nemá. Veteránisté se možná bouří, ale jde pořád o dobový tuning škodovek z 90. let.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tato Škoda Superb najela jen 22.000 km a je na prodej. Cena budí vášně
Nový speciál Pravdy a mýty o elektroautech: Kdo za ním stojí?
Sběratelská motorka Aston Martin v aukci: Očekává se až 5 milionů
Nový elektromobil Mercedes-AMG se už testuje. Přinese technické inovace
TEST Volkswagen ID.7 Pro – Proč to takhle nešlo hned?
V českých garážích jsou stále tisíce embéček. Mohou mít velkou cenu!