Abarth 1500 Biposto (1952): Scaglioneho předchůdce legendárních studií BAT

1/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kupé Abarth 1500 Biposto bylo vyrobeno v jediném exempláři. Karoserii navrhl Franco Scaglione ze studia Bertone.
    Kupé Abarth 1500 Biposto bylo vyrobeno v jediném exempláři. Karoserii navrhl Franco Scaglione ze studia Bertone.| Zdroj: Karel Haas
  • Elegantní kupé na podvozku Fiatu postavil Bertone už v roce 1945, to ale nemělo nic společného s Abarthem 1500 Biposto.
    Elegantní kupé na podvozku Fiatu postavil Bertone už v roce 1945, to ale nemělo nic společného s Abarthem 1500 Biposto.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Abarth 1500 Biposto využíval mechanické díly z modelu Fiat 1400/1900, vyráběného v letech 1950 až 1958.
    Abarth 1500 Biposto využíval mechanické díly z modelu Fiat 1400/1900, vyráběného v letech 1950 až 1958.| Zdroj: Fiat
  • Kupé Abarth1500 Biposto mělo prodloužené podběhy kol, orámované chromovanými lištami.
    Kupé Abarth1500 Biposto mělo prodloužené podběhy kol, orámované chromovanými lištami.| Zdroj: Favcars.com
  • Přední světla Biposta měla obrovské chromované rámečky a zbytek přídě vyplňovaly velké otvory přivádějící vzduch k chladiči.
    Přední světla Biposta měla obrovské chromované rámečky a zbytek přídě vyplňovaly velké otvory přivádějící vzduch k chladiči.| Zdroj: Wikimedia commons
  • Zadní blatníky byly zakončeny mírně zakřivenými malými křidélky.
    Zadní blatníky byly zakončeny mírně zakřivenými malými křidélky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Abarth 1500 Biposto se objevil v počítačových hrách Gran Turismo 6 a Gran Turismo Sport.
    Abarth 1500 Biposto se objevil v počítačových hrách Gran Turismo 6 a Gran Turismo Sport.| Zdroj: Virtualr.net
  • Pod krajními světlomety byla umístěna malá poziční světla.
    Pod krajními světlomety byla umístěna malá poziční světla.| Zdroj: Carrozzieri-italiani.com
  • Panoramatické zadní okno bylo rozdělené středovou příčkou. Koncové svítilny byly umístěny zboku v zadních blatnících.
    Panoramatické zadní okno bylo rozdělené středovou příčkou. Koncové svítilny byly umístěny zboku v zadních blatnících.| Zdroj: Carrozzieri-italiani.com
  • Karoserie byla nastříkána modrou metalízou a v interiéru mělo Biposto šedě nalakovanou palubní desku a šedá kožená sedadla.
    Karoserie byla nastříkána modrou metalízou a v interiéru mělo Biposto šedě nalakovanou palubní desku a šedá kožená sedadla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nad středovým světlometem byl umístěn velký znak Abarthu.
    Nad středovým světlometem byl umístěn velký znak Abarthu.| Zdroj: Carrozzieri-italiani.com
  • Před dvouramenným volantem velkého průměru byly umístěny tři kruhové ručkové přístroje.
    Před dvouramenným volantem velkého průměru byly umístěny tři kruhové ručkové přístroje.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Vzácný snímek Abarthu 1500 Biposto v původním stavu a s vytaženou anténou rádia.
    Vzácný snímek Abarthu 1500 Biposto v původním stavu a s vytaženou anténou rádia.| Zdroj: Abarth
  • V letech 1953 až 1955 navrhl Scaglione ve studiu Bertone sérii tří konceptů BAT.
    V letech 1953 až 1955 navrhl Scaglione ve studiu Bertone sérii tří konceptů BAT.| Zdroj: RM Sothebys/Ron Kimball
  • Designer Franco Scaglione (1916–1993) byl v roce 1951 přijat do studia Bertone, kde vytvořil několik pozoruhodných studií.
    Designer Franco Scaglione (1916–1993) byl v roce 1951 přijat do studia Bertone, kde vytvořil několik pozoruhodných studií.| Zdroj: Facebook
Kupé Abarth 1500 Biposto bylo vyrobeno v jediném exempláři. Karoserii navrhl Franco Scaglione ze studia Bertone.
Elegantní kupé na podvozku Fiatu postavil Bertone už v roce 1945, to ale nemělo nic společného s Abarthem 1500 Biposto.
Abarth 1500 Biposto využíval mechanické díly z modelu Fiat 1400/1900, vyráběného v letech 1950 až 1958.
Kupé Abarth1500 Biposto mělo prodloužené podběhy kol, orámované chromovanými lištami.
Přední světla Biposta měla obrovské chromované rámečky a zbytek přídě vyplňovaly velké otvory přivádějící vzduch k chladiči.
Zadní blatníky byly zakončeny mírně zakřivenými malými křidélky.
Abarth 1500 Biposto se objevil v počítačových hrách Gran Turismo 6 a Gran Turismo Sport.
Pod krajními světlomety byla umístěna malá poziční světla.
Panoramatické zadní okno bylo rozdělené středovou příčkou. Koncové svítilny byly umístěny zboku v zadních blatnících.
Karoserie byla nastříkána modrou metalízou a v interiéru mělo Biposto šedě nalakovanou palubní desku a šedá kožená sedadla.
Nad středovým světlometem byl umístěn velký znak Abarthu.
Před dvouramenným volantem velkého průměru byly umístěny tři kruhové ručkové přístroje.
Vzácný snímek Abarthu 1500 Biposto v původním stavu a s vytaženou anténou rádia.
V letech 1953 až 1955 navrhl Scaglione ve studiu Bertone sérii tří konceptů BAT.
Designer Franco Scaglione (1916–1993) byl v roce 1951 přijat do studia Bertone, kde vytvořil několik pozoruhodných studií.