Abarth 1500 Biposto (1952): Scaglioneho předchůdce legendárních studií BAT
10
/
15
Prohlédnout znovu
Abarth 1500 Biposto (1952): Scaglioneho předchůdce legendárních studií BAT
Kupé Abarth 1500 Biposto bylo vyrobeno v jediném exempláři. Karoserii navrhl Franco Scaglione ze studia Bertone.
|
Karel Haas
Elegantní kupé na podvozku Fiatu postavil Bertone už v roce 1945, to ale nemělo nic společného s Abarthem 1500 Biposto.
|
Wheelsage.org
Abarth 1500 Biposto využíval mechanické díly z modelu Fiat 1400/1900, vyráběného v letech 1950 až 1958.
|
Fiat
Kupé Abarth1500 Biposto mělo prodloužené podběhy kol, orámované chromovanými lištami.
|
Favcars.com
Přední světla Biposta měla obrovské chromované rámečky a zbytek přídě vyplňovaly velké otvory přivádějící vzduch k chladiči.
|
Wikimedia commons
Zadní blatníky byly zakončeny mírně zakřivenými malými křidélky.
|
Wheelsage.org
Abarth 1500 Biposto se objevil v počítačových hrách Gran Turismo 6 a Gran Turismo Sport.
|
Virtualr.net
Pod krajními světlomety byla umístěna malá poziční světla.
|
Carrozzieri-italiani.com
Panoramatické zadní okno bylo rozdělené středovou příčkou. Koncové svítilny byly umístěny zboku v zadních blatnících.
|
Carrozzieri-italiani.com
Karoserie byla nastříkána modrou metalízou a v interiéru mělo Biposto šedě nalakovanou palubní desku a šedá kožená sedadla.
|
Wheelsage.org
Nad středovým světlometem byl umístěn velký znak Abarthu.
|
Carrozzieri-italiani.com
Před dvouramenným volantem velkého průměru byly umístěny tři kruhové ručkové přístroje.
|
Wheelsage.org
Vzácný snímek Abarthu 1500 Biposto v původním stavu a s vytaženou anténou rádia.
|
Abarth
V letech 1953 až 1955 navrhl Scaglione ve studiu Bertone sérii tří konceptů BAT.
|
RM Sothebys/Ron Kimball
Designer Franco Scaglione (1916–1993) byl v roce 1951 přijat do studia Bertone, kde vytvořil několik pozoruhodných studií.
|
Facebook
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná