Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra
1
/
16
Prohlédnout znovu
Abarth 207A, 208A a 209A Boano (1955): Ve znamení štíra
Dvojice výfuků byla vyvedena do pravého boku vozu.
|
bernimotori.com
Sportovní vozy Abarth 207A až 209A využívaly mechanické díly (včetně motoru) z Fiatu 1100 (Typ 103), vyráběného od roku 1953.
|
Karel Haas
Abarth 207A s podvozkem číslo 008. Původně byl nalakován dvěma odstíny modré barvy a při renovaci dokončené v roce 1992 byl nastříkán kombinací stříbrné a červené barvy.
|
topcarrating.com
Spidery Abarth 207A používané při závodech veteránů musely být opatřeny ochranným obloukem za sedadlem řidiče.
|
Wikipedia
Abarth 207A měl nízkou příď se světlomety zabudovanými do chladicího otvoru.
|
Wheelsage.org
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
|
bernimotori.com
Vzorně renovovaný Abarth 207A měl na zadních blatnících namalovaného štíra, což bylo Abarthovo znamení zvěrokruhu.
|
bernimotori.com
„Civilnější“ provedení dvoumístného roadsteru s karoserií Boano dostalo označení 208A a mělo velké přední okno.
|
Autoweek
Abarth 208A s karoserií Boano nebyl přes 30 let používán a dnes jej vlastní izraelský sběratel sportovních vozů.
|
themuseumofcars.blogspot.com
Vpředu měl Abarth 208A výklopné světlomety a odnímatelné víko motorového prostoru
|
webcarstory.com
Abarth 208A měl ocelový rám v jehož zadní části byla umístěna plochá benzinová nádrž.
|
bernimotori.com
Jediný exemplář kupé Abarth 209A má nízkou příď s výklopnými světlomety, sportovní nerezové výfukové potrubí vyvedené na pravém boku a panoramatické přední a zadní okno.
|
ultimatecarpage.com
Kupé Abarth 209A mělo rozvor, délku a šířku stejnou se spiderem 207A. Výška vozu narostla na 1 350 mm.
|
Wheelsage.org
Kupé je v současnosti vystaveno v muzeu Louwman v nizozemském Haagu.
|
Peter Bovyn/Flickr
Carlo Alberto Abarth (1908–1979) se narodil ve Vídni, v tehdejším Rakousku-Uhersku.
|
Wikipedia
Felice Mario Boano (1903–1989) se narodil i zemřel v Turíně, středisku italského automobilového průmyslu.
|
Wikipedia
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid