Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu |
Zdroj: TÜV SÜD Czech
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.|
Zdroj: acz
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.|
Zdroj: acz