Absurdní boj s emisemi pokračuje: V USA kvůli nim už zakazují i Drive Thru

1/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Drive-Thru
    Drive-Thru| Zdroj: change.org
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
    Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.| Zdroj: acz
  • Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
    Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.| Zdroj: acz
Drive-Thru
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.