Absurdní boj s emisemi pokračuje: V USA kvůli nim už zakazují i Drive Thru
10
/
16
Prohlédnout znovu
Absurdní boj s emisemi pokračuje: V USA kvůli nim už zakazují i Drive Thru
Drive-Thru
|
change.org
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
|
acz
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel