Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili

16/28
Zavřít
  • Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili
    Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili| Zdroj: acz
  • Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.
    Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.| Zdroj: acz
  • Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.
    Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Majitelé historického vozu (zleva): Jan Němeček, Michal Froněk, David Karásek, Josef Zajíček, Zdeněk Kašpar a Leopold Bareš
    Majitelé historického vozu (zleva): Jan Němeček, Michal Froněk, David Karásek, Josef Zajíček, Zdeněk Kašpar a Leopold Bareš| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Tenhle závodní motor má objem pouhých 750 cm3 a na svém místě je téměř sedmdesát let
    Tenhle závodní motor má objem pouhých 750 cm3 a na svém místě je téměř sedmdesát let| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Jaroslav Prášek je závodník tělem i duší a historické vozy miluje, rozumí jim a umí se o ně starat. Noví majitelé mu svěřili veškeré technické úpravy.
    Jaroslav Prášek je závodník tělem i duší a historické vozy miluje, rozumí jim a umí se o ně starat. Noví majitelé mu svěřili veškeré technické úpravy.| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
  • Atmosféra prvního poválečného ročníku 24 hodin Le Mans
    Atmosféra prvního poválečného ročníku 24 hodin Le Mans| Zdroj: acz
  • Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin.
    Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin.| Zdroj: acz
  • Otto Krattner (1908–1979) Začínal na motocyklech, ale zlákal ho rychlý volant. František Sutnar (1915–1992) Nejúspěšnější jezdec na spor tovních vozech. Vítěz mezinárodní Velké ceny Brna ve třídě do 750 cm3 v letech 1949 a 1950.
    Otto Krattner (1908–1979) Začínal na motocyklech, ale zlákal ho rychlý volant. František Sutnar (1915–1992) Nejúspěšnější jezdec na spor tovních vozech. Vítěz mezinárodní Velké ceny Brna ve třídě do 750 cm3 v letech 1949 a 1950.| Zdroj: acz
  • Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin. O šestnáct let později byl manažerem týmu, jehož jezdci s ferrari čtyřiadvacetihodinovku vyhráli.
    Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin. O šestnáct let později byl manažerem týmu, jehož jezdci s ferrari čtyřiadvacetihodinovku vyhráli.| Zdroj: acz
  • Historický snímek pochází z testovacích jízd minoru v roce 1947.
    Historický snímek pochází z testovacích jízd minoru v roce 1947.| Zdroj: acz
  • Aero Minor 1949
    Aero Minor 1949| Zdroj: acz
Aero Minor 1949: Hrdina z Le Mans. Druhé místo komunisté tajili
Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.
Takhle vypadá kokpit závodního vozu typu Le Mans, který se od od roku 1949 nezměnil. Sedět v něm byl opravdu zážitek. Pohled na rychloměr ukazuje, kolik má legendární automobil za sebou.
Aero Minor 1949
Majitelé historického vozu (zleva): Jan Němeček, Michal Froněk, David Karásek, Josef Zajíček, Zdeněk Kašpar a Leopold Bareš
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Tenhle závodní motor má objem pouhých 750 cm3 a na svém místě je téměř sedmdesát let
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Aero Minor 1949
Jaroslav Prášek je závodník tělem i duší a historické vozy miluje, rozumí jim a umí se o ně starat. Noví majitelé mu svěřili veškeré technické úpravy.
Aero Minor 1949
Atmosféra prvního poválečného ročníku 24 hodin Le Mans
Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin.
Otto Krattner (1908–1979) Začínal na motocyklech, ale zlákal ho rychlý volant. František Sutnar (1915–1992) Nejúspěšnější jezdec na spor tovních vozech. Vítěz mezinárodní Velké ceny Brna ve třídě do 750 cm3 v letech 1949 a 1950.
Vítězná dvojice Le Mans z roku 1949. Vpravo je Ital žijící v USA Luigi Chinetti, který řídil téměř 23 hodin. O šestnáct let později byl manažerem týmu, jehož jezdci s ferrari čtyřiadvacetihodinovku vyhráli.
Historický snímek pochází z testovacích jízd minoru v roce 1947.
Aero Minor 1949