Akční škodovky: Nejluxusnější je jen jedna

7/52
Zavřít
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Palubní deska je stále krásná. Instalace spolujezdcova airbagu znamenala odstranění příruční schránky, vše ale vynahradila přídavná spodní přihrádka.
    Palubní deska je stále krásná. Instalace spolujezdcova airbagu znamenala odstranění příruční schránky, vše ale vynahradila přídavná spodní přihrádka.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Rozměry sedadel odpovídají malému vozu, potahy jsou několikastupňově vyhřívané, což tehdy byla výsada luxusních aut
    Rozměry sedadel odpovídají malému vozu, potahy jsou několikastupňově vyhřívané, což tehdy byla výsada luxusních aut| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Podobně prestižní prostředí v druhé řadě sedadel vídáme spíše v prémiových limuzínách nejvyšší třídy
    Podobně prestižní prostředí v druhé řadě sedadel vídáme spíše v prémiových limuzínách nejvyšší třídy| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Na dveřních výplních se kůží rozhodně nešetřilo, a to ani na vkusném, pracném a nákladném prošívání
    Na dveřních výplních se kůží rozhodně nešetřilo, a to ani na vkusném, pracném a nákladném prošívání| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích
    Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Než škodovky přešly na značku Grundig, autorádia dodával další německý výrobce Blaupunkt. Vrcholný model Casablanca se k životu probouzel čipovou kartou.
    Než škodovky přešly na značku Grundig, autorádia dodával další německý výrobce Blaupunkt. Vrcholný model Casablanca se k životu probouzel čipovou kartou.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Charakteristický temně modrý metalický lak s perleťovým efektem žádná jiná soudobá škodovka získat nemohla
    Charakteristický temně modrý metalický lak s perleťovým efektem žádná jiná soudobá škodovka získat nemohla| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Lakované nárazníky byly v případě původních felicií výsadou akčního modelu Laurin & Klement. Škoda že tato úprava působí v kontrastu s temným lakem příliš nenápadně.
    Lakované nárazníky byly v případě původních felicií výsadou akčního modelu Laurin & Klement. Škoda že tato úprava působí v kontrastu s temným lakem příliš nenápadně.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Design třináctipalcových litých kol výročního modelu tvůrci ani nemohli vybrat lépe – paprsky připomínají klasické povozy
    Design třináctipalcových litých kol výročního modelu tvůrci ani nemohli vybrat lépe – paprsky připomínají klasické povozy| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Závěsné zařízení pochází z oficiálního příslušenství automobilky
    Závěsné zařízení pochází z oficiálního příslušenství automobilky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia Laurin & Klement
    Škoda Felicia Laurin & Klement| Zdroj: Škoda
  • Nejluxusnější felicií s pravostranným řízením se v roce 1996 stal akční model Bohemia. Vyobrazená litá kola si žádná jiná škodovka ofi ciálně nazout nemohla.
    Nejluxusnější felicií s pravostranným řízením se v roce 1996 stal akční model Bohemia. Vyobrazená litá kola si žádná jiná škodovka ofi ciálně nazout nemohla.| Zdroj: Škoda
  • Zatímco krátký hatchback poháněla nesmrtelná česká jednotka OHV, kombi L&K využívalo výhradně služeb německé šestnáctistovky koncernu Volkswagen
    Zatímco krátký hatchback poháněla nesmrtelná česká jednotka OHV, kombi L&K využívalo výhradně služeb německé šestnáctistovky koncernu Volkswagen| Zdroj: Škoda
  • Felicia SLX se od roku 1995 mohla stát vlajkovou lodí Škody – šlo by v podstatě o Laurin & Klement bez koženého interiéru
    Felicia SLX se od roku 1995 mohla stát vlajkovou lodí Škody – šlo by v podstatě o Laurin & Klement bez koženého interiéru| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia SLX
    Škoda Felicia SLX| Zdroj: Škoda
  • Škoda Felicia SLX
    Škoda Felicia SLX| Zdroj: Škoda
  • Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.
    Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.| Zdroj: Škoda
  • Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.
    Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.| Zdroj: Škoda
  • Škoda Octavia Combi Laurin & Klement
    Škoda Octavia Combi Laurin & Klement| Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Palubní deska je stále krásná. Instalace spolujezdcova airbagu znamenala odstranění příruční schránky, vše ale vynahradila přídavná spodní přihrádka.
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Rozměry sedadel odpovídají malému vozu, potahy jsou několikastupňově vyhřívané, což tehdy byla výsada luxusních aut
Podobně prestižní prostředí v druhé řadě sedadel vídáme spíše v prémiových limuzínách nejvyšší třídy
Na dveřních výplních se kůží rozhodně nešetřilo, a to ani na vkusném, pracném a nákladném prošívání
Škoda Felicia Laurin & Klement
Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích
Než škodovky přešly na značku Grundig, autorádia dodával další německý výrobce Blaupunkt. Vrcholný model Casablanca se k životu probouzel čipovou kartou.
Škoda Felicia Laurin & Klement
Charakteristický temně modrý metalický lak s perleťovým efektem žádná jiná soudobá škodovka získat nemohla
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Lakované nárazníky byly v případě původních felicií výsadou akčního modelu Laurin & Klement. Škoda že tato úprava působí v kontrastu s temným lakem příliš nenápadně.
Design třináctipalcových litých kol výročního modelu tvůrci ani nemohli vybrat lépe – paprsky připomínají klasické povozy
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Závěsné zařízení pochází z oficiálního příslušenství automobilky
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Škoda Felicia Laurin & Klement
Nejluxusnější felicií s pravostranným řízením se v roce 1996 stal akční model Bohemia. Vyobrazená litá kola si žádná jiná škodovka ofi ciálně nazout nemohla.
Zatímco krátký hatchback poháněla nesmrtelná česká jednotka OHV, kombi L&K využívalo výhradně služeb německé šestnáctistovky koncernu Volkswagen
Felicia SLX se od roku 1995 mohla stát vlajkovou lodí Škody – šlo by v podstatě o Laurin & Klement bez koženého interiéru
Škoda Felicia SLX
Škoda Felicia SLX
Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.
Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.
Škoda Octavia Combi Laurin & Klement