Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska je stále krásná. Instalace spolujezdcova airbagu znamenala odstranění příruční schránky, vše ale vynahradila přídavná spodní přihrádka.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Rozměry sedadel odpovídají malému vozu, potahy jsou několikastupňově vyhřívané, což tehdy byla výsada luxusních aut|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podobně prestižní prostředí v druhé řadě sedadel vídáme spíše v prémiových limuzínách nejvyšší třídy|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na dveřních výplních se kůží rozhodně nešetřilo, a to ani na vkusném, pracném a nákladném prošívání|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Výrazné logo někdejší společnosti Laurin & Klement se objevilo nejen na karoserii, ale i na originálních textilních kobercích|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Než škodovky přešly na značku Grundig, autorádia dodával další německý výrobce Blaupunkt. Vrcholný model Casablanca se k životu probouzel čipovou kartou.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Charakteristický temně modrý metalický lak s perleťovým efektem žádná jiná soudobá škodovka získat nemohla|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Lakované nárazníky byly v případě původních felicií výsadou akčního modelu Laurin & Klement. Škoda že tato úprava působí v kontrastu s temným lakem příliš nenápadně.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Design třináctipalcových litých kol výročního modelu tvůrci ani nemohli vybrat lépe – paprsky připomínají klasické povozy|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Závěsné zařízení pochází z oficiálního příslušenství automobilky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia Laurin & Klement|
Zdroj: Škoda
Nejluxusnější felicií s pravostranným řízením se v roce 1996 stal akční model Bohemia. Vyobrazená litá kola si žádná jiná škodovka ofi ciálně nazout nemohla.|
Zdroj: Škoda
Zatímco krátký hatchback poháněla nesmrtelná česká jednotka OHV, kombi L&K využívalo výhradně služeb německé šestnáctistovky koncernu Volkswagen|
Zdroj: Škoda
Felicia SLX se od roku 1995 mohla stát vlajkovou lodí Škody – šlo by v podstatě o Laurin & Klement bez koženého interiéru|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia SLX|
Zdroj: Škoda
Škoda Felicia SLX|
Zdroj: Škoda
Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.|
Zdroj: Škoda
Na podzim 1998 se představila spolu s hodnotněji ztvárněnou palubní deskou a novými špičkovými motory. Navenek ji charakterizuje tradiční plaketa, specifi cký lak, leštěná kola nebo světlomety s čirou optikou.|
Zdroj: Škoda
Škoda Octavia Combi Laurin & Klement|
Zdroj: Škoda