Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?

16/31
Zavřít
  • Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.
    Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.
    Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Nechybí ani originální výfuková koncovka.
    Nechybí ani originální výfuková koncovka.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech
    Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.
    Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.
    Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Favorit Sport Line
    Škoda Favorit Sport Line| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Nechybí ani originální výfuková koncovka.
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.
Škoda Favorit Sport Line
Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line
Škoda Favorit Sport Line