Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?
19
/
31
Prohlédnout znovu
Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?
Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nechybí ani originální výfuková koncovka.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní pro vítězství
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák