Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?
21
/
31
Prohlédnout znovu
Akčních škodovek vznikla celá řada. Znáte opticky nejrychlejší favorit?
Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nechybí ani originální výfuková koncovka.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků