Mezi prvními favority, o něž lidé málem vedli rvačky, vypadal model Sport line jako luxusní západní automobil. Technicky se téměř nelišil, cena akčního modelu však v roce 1992 překonala nejstarší favority o více než dvojnásobek.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Palubní deska modelového ročníku 1992 se stále nesla v hnědém odstínu. Ukazatele na přístrojovém štítu září oranžově, ostatní škodovky měly bílé – toť veškerý sport.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nechybí ani originální výfuková koncovka.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Pod kapotou dynamicky zušlechtěné škodovky se usídlila stejná jednotka 1.3 OHV jako v ostatních favoritech|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Vedle laku označeného červeň Sport line představuje důležitý vnější identifikační prvek logo na zadním sloupku, ukončující modrou linku táhnoucí se celým bokem vozu. S grafikou si designéři dali záležet.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Stejné disky využíval olivový Forman Excellent. Na něm však výrobce zakryl povrch černým lakem, aby se kombi co nejvíce lišilo.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Favorit Sport Line|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger