Alfa Romeo 6C 2300 (1934–38): Vozil se v něm i Benito Mussolini

2/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vítězné tažení na závodu Mille Miglia připomínala kupé nazvaná Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia.
    Vítězné tažení na závodu Mille Miglia připomínala kupé nazvaná Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kupé Alfa Romeo 6C 2300 Aerodinamico s karoserií Castagna vzniklo v roce 1934.
    Kupé Alfa Romeo 6C 2300 Aerodinamico s karoserií Castagna vzniklo v roce 1934.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sedan 6C 2300 Gran Turismo Berlina s karoserií Touring vznikl rovněž v roce 1934.
    Sedan 6C 2300 Gran Turismo Berlina s karoserií Touring vznikl rovněž v roce 1934.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Roadster Alfa Romeo 6C 2300 Pescara dostal jméno na počest získání prvních tří míst ve 24hodinovém závodu Pescara - Targa Abruzzo.
    Roadster Alfa Romeo 6C 2300 Pescara dostal jméno na počest získání prvních tří míst ve 24hodinovém závodu Pescara - Targa Abruzzo.| Zdroj: auta5p.eu
  • Otevřený závodní spyder Alfa Romeo 6C 2300 Pescara s malými blatníky nad koly a zakrytým místem pro spolujezdce. Navrhl jej Dino Cognolato pracující pro Zagato.
    Otevřený závodní spyder Alfa Romeo 6C 2300 Pescara s malými blatníky nad koly a zakrytým místem pro spolujezdce. Navrhl jej Dino Cognolato pracující pro Zagato.| Zdroj: Flickr
  • Sportovní spyder 6C 2300 Pescara s karoserií Touring Superleggera. Tento vůz z roku 1936 vlastnil Benito Mussolini.
    Sportovní spyder 6C 2300 Pescara s karoserií Touring Superleggera. Tento vůz z roku 1936 vlastnil Benito Mussolini.| Zdroj: Wikimedia commons
  • Tento spyder s karoserií Zagato se lišil od Cognolatovy verze tvarem blatníků.
    Tento spyder s karoserií Zagato se lišil od Cognolatovy verze tvarem blatníků.| Zdroj: Carstyling.ru
  • Čtyřmístné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s karoserií Touring Superleggera pochází z roku 1936.
    Čtyřmístné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s karoserií Touring Superleggera pochází z roku 1936.| Zdroj: auta5p.eu
  • Karosárna Pinin Farina navrhla a vyráběla v letech 1936 a 1937 aerodynamické karoserie na podvozku typu 6C 2300 B Pescara.
    Karosárna Pinin Farina navrhla a vyráběla v letech 1936 a 1937 aerodynamické karoserie na podvozku typu 6C 2300 B Pescara.| Zdroj: Wikipedia
  • Kupé se splývavou zádí mělo kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a na zádi malou svislou ploutvičku.
    Kupé se splývavou zádí mělo kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a na zádi malou svislou ploutvičku.| Zdroj: Wikipedia
  • Pohledný spyder 6C 2300 B Mille Miglia z roku 1938 karosoval Touring.
    Pohledný spyder 6C 2300 B Mille Miglia z roku 1938 karosoval Touring.| Zdroj: Gooding
  • Také tento dvoumístný spider s karoserií Superleggera Touring měl hliníkové panely karoserie upevněné na rámu z tenkých trubek.
    Také tento dvoumístný spider s karoserií Superleggera Touring měl hliníkové panely karoserie upevněné na rámu z tenkých trubek. | Zdroj: Wikipedia
  • Luxusní čtyřdveřová limuzína 6C 2300 B Lungo z roku 1938 uvezla až 8 osob. Jmenovala se také Ministeriale.
    Luxusní čtyřdveřová limuzína 6C 2300 B Lungo z roku 1938 uvezla až 8 osob. Jmenovala se také Ministeriale.| Zdroj: Lopresto.it
  • Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia s chromovanými poklicemi kol a výfukem vyvedeným do boku.
    Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia s chromovanými poklicemi kol a výfukem vyvedeným do boku.| Zdroj: Museoalfaromeo.com
  • Čtyřmístné kupé 6C 2300B MM mělo splývavou záď a některé kusy měly částečně zakrytá zadní kola.
    Čtyřmístné kupé 6C 2300B MM mělo splývavou záď a některé kusy měly částečně zakrytá zadní kola.| Zdroj: Bonfantigarage.it
  • Nádherné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s hliníkovou karoserií Touring Superleggera.
    Nádherné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s hliníkovou karoserií Touring Superleggera.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Alfa Romeo 6C 2300 Touring Superleggera se zapuštěnými světlomety.
    Kabriolet Alfa Romeo 6C 2300 Touring Superleggera se zapuštěnými světlomety.| Zdroj: Wikipedia
  • Dvoudveřový kabriolet 6C 2300 B MM měl stahovací plátěnou střechu a rýhované nárazníky v barvě vozu.
    Dvoudveřový kabriolet 6C 2300 B MM měl stahovací plátěnou střechu a rýhované nárazníky v barvě vozu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Do kabrioletu se pohodlně nastupovalo díky velkým dveřím a stupačkám.
    Do kabrioletu se pohodlně nastupovalo díky velkým dveřím a stupačkám.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Všechny přístroje a ovladače byly umístěny na palubní desce před řidičem.
    Všechny přístroje a ovladače byly umístěny na palubní desce před řidičem.| Zdroj: Wheelsage.org
Vítězné tažení na závodu Mille Miglia připomínala kupé nazvaná Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia.
Kupé Alfa Romeo 6C 2300 Aerodinamico s karoserií Castagna vzniklo v roce 1934.
Sedan 6C 2300 Gran Turismo Berlina s karoserií Touring vznikl rovněž v roce 1934.
Roadster Alfa Romeo 6C 2300 Pescara dostal jméno na počest získání prvních tří míst ve 24hodinovém závodu Pescara - Targa Abruzzo.
Otevřený závodní spyder Alfa Romeo 6C 2300 Pescara s malými blatníky nad koly a zakrytým místem pro spolujezdce. Navrhl jej Dino Cognolato pracující pro Zagato.
Sportovní spyder 6C 2300 Pescara s karoserií Touring Superleggera. Tento vůz z roku 1936 vlastnil Benito Mussolini.
Tento spyder s karoserií Zagato se lišil od Cognolatovy verze tvarem blatníků.
Čtyřmístné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s karoserií Touring Superleggera pochází z roku 1936.
Karosárna Pinin Farina navrhla a vyráběla v letech 1936 a 1937 aerodynamické karoserie na podvozku typu 6C 2300 B Pescara.
Kupé se splývavou zádí mělo kapkovité blatníky, zakrytá zadní kola a na zádi malou svislou ploutvičku.
Pohledný spyder 6C 2300 B Mille Miglia z roku 1938 karosoval Touring.
Také tento dvoumístný spider s karoserií Superleggera Touring měl hliníkové panely karoserie upevněné na rámu z tenkých trubek.
Luxusní čtyřdveřová limuzína 6C 2300 B Lungo z roku 1938 uvezla až 8 osob. Jmenovala se také Ministeriale.
Alfa Romeo 6C 2300 B Mille Miglia s chromovanými poklicemi kol a výfukem vyvedeným do boku.
Čtyřmístné kupé 6C 2300B MM mělo splývavou záď a některé kusy měly částečně zakrytá zadní kola.
Nádherné kupé Alfa Romeo 6C 2300 B s hliníkovou karoserií Touring Superleggera.
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2300 Touring Superleggera se zapuštěnými světlomety.
Dvoudveřový kabriolet 6C 2300 B MM měl stahovací plátěnou střechu a rýhované nárazníky v barvě vozu.
Do kabrioletu se pohodlně nastupovalo díky velkým dveřím a stupačkám.
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny na palubní desce před řidičem.