Asistent jízdy v pruzích může dát hackerům kontrolu nad vozem, varuje expert

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel
    Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel| Zdroj: acz
  • Parkovací senzory nebo kamera
    Parkovací senzory nebo kamera| Zdroj: Svět motorů
  • Parkovací senzory nebo kamera
    Parkovací senzory nebo kamera| Zdroj: Svět motorů
  • Signalizace nouzového brzdění
    Signalizace nouzového brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • eCall
    eCall| Zdroj: Svět motorů
  • Datový záznam okolností nehody
    Datový záznam okolností nehody| Zdroj: Svět motorů
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Pokročilé nouzové brzdění
    Pokročilé nouzové brzdění| Zdroj: Svět motorů
  • Detekce únavy a nepozornosti
    Detekce únavy a nepozornosti| Zdroj: Svět motorů
  • Aktivní asistent jízdy v pruzích
    Aktivní asistent jízdy v pruzích| Zdroj: Svět motorů
  • Nové bezpečnostní systémy v autech
    Nové bezpečnostní systémy v autech| Zdroj: Svět motorů
  • Nové bezpečnostní systémy v autech
    Nové bezpečnostní systémy v autech| Zdroj: Svět motorů
  • Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
    Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.| Zdroj: Svět motorů
  • Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
    Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.| Zdroj: Svět motorů
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Testování asistentů v praxi
    Testování asistentů v praxi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
    Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.| Zdroj: acz
  • Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
    Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení| Zdroj: acz
  • Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách
    Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách| Zdroj: acz
Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel
Parkovací senzory nebo kamera
Parkovací senzory nebo kamera
Signalizace nouzového brzdění
eCall
Datový záznam okolností nehody
Pokročilé nouzové brzdění
Pokročilé nouzové brzdění
Pokročilé nouzové brzdění
Detekce únavy a nepozornosti
Aktivní asistent jízdy v pruzích
Nové bezpečnostní systémy v autech
Nové bezpečnostní systémy v autech
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
Testování asistentů v praxi
Testování asistentů v praxi
Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách