Asistent jízdy v pruzích může dát hackerům kontrolu nad vozem, varuje expert
15
/
20
Prohlédnout znovu
Asistent jízdy v pruzích může dát hackerům kontrolu nad vozem, varuje expert
Udržování vozů Volvo v jízdním pruhu vychází z pečlivé práce mnoha čidel
|
acz
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění
|
Svět motorů
eCall
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti
|
Svět motorů
Aktivní asistent jízdy v pruzích
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
|
Svět motorů
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testování asistentů v praxi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
|
acz
Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
|
acz
Sledování jízdního pruhu a adaptivní tempomat schopný vozidlo zastavit jsou vítanými pomocníky na dlouhých trasách
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků