Asistenty kazí řidičské návyky: Převezměte řízení

6/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Asistenty kazí řidičské návyky
    Asistenty kazí řidičské návyky| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.
    Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.
    Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Tento asistent řidiči říká, že stačí sešlápnout brzdu a pak startovat stisknutím tlačítka s nápisem Start. Kdo by to řekl, že se musí před cestou auto nastartovat.
    Tento asistent řidiči říká, že stačí sešlápnout brzdu a pak startovat stisknutím tlačítka s nápisem Start. Kdo by to řekl, že se musí před cestou auto nastartovat.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Evropští řidiči se občas smáli varování na zrcátkách amerických aut, že objekty jsou blíž, než se zdají. Dnes už se s všelijakými hláškami setkáme i u vozů běžně prodávaných na českém trhu.
    Evropští řidiči se občas smáli varování na zrcátkách amerických aut, že objekty jsou blíž, než se zdají. Dnes už se s všelijakými hláškami setkáme i u vozů běžně prodávaných na českém trhu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.
    Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.
    Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.
    Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Všechny systémy jsou jen asistenční. Stoprocentní spolehnutí na ně není. Některé značky kamera přehlédne stejně jako řidič. Jindy zase systém neví, že platnost omezení už skončila.
    Všechny systémy jsou jen asistenční. Stoprocentní spolehnutí na ně není. Některé značky kamera přehlédne stejně jako řidič. Jindy zase systém neví, že platnost omezení už skončila.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
  • Parkovací kamera může i zkušenému řidiči pomoci. Když není, stačí zrcátka. Malé překážky, které v zrcátkách nejsou vidět, však může odhalit právě kamera.
    Parkovací kamera může i zkušenému řidiči pomoci. Když není, stačí zrcátka. Malé překážky, které v zrcátkách nejsou vidět, však může odhalit právě kamera.| Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Asistenty kazí řidičské návyky
Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.
Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.
Tento asistent řidiči říká, že stačí sešlápnout brzdu a pak startovat stisknutím tlačítka s nápisem Start. Kdo by to řekl, že se musí před cestou auto nastartovat.
Evropští řidiči se občas smáli varování na zrcátkách amerických aut, že objekty jsou blíž, než se zdají. Dnes už se s všelijakými hláškami setkáme i u vozů běžně prodávaných na českém trhu.
Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.
Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.
Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.
Všechny systémy jsou jen asistenční. Stoprocentní spolehnutí na ně není. Některé značky kamera přehlédne stejně jako řidič. Jindy zase systém neví, že platnost omezení už skončila.
Parkovací kamera může i zkušenému řidiči pomoci. Když není, stačí zrcátka. Malé překážky, které v zrcátkách nejsou vidět, však může odhalit právě kamera.