Asistenty kazí řidičské návyky|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Svítí, ale často jen vzadu. Kdo se spoléhá na automatické svícení, může vjet do mlhy, hustého deště nebo tunelu, aniž by svítil vzadu. Občas takové auto potkáte i potmě. Lepší je přepnout spínač do polohy tlumených světel.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Tento asistent řidiči říká, že stačí sešlápnout brzdu a pak startovat stisknutím tlačítka s nápisem Start. Kdo by to řekl, že se musí před cestou auto nastartovat.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Evropští řidiči se občas smáli varování na zrcátkách amerických aut, že objekty jsou blíž, než se zdají. Dnes už se s všelijakými hláškami setkáme i u vozů běžně prodávaných na českém trhu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Na vývoji asistentů pracují v automobilkách celá oddělení. Systémy pak testují na polygonu, kdy se vozy vyhýbají maketám aut nebo fi gurínám z polystyrénu.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Všechny systémy jsou jen asistenční. Stoprocentní spolehnutí na ně není. Některé značky kamera přehlédne stejně jako řidič. Jindy zase systém neví, že platnost omezení už skončila.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Parkovací kamera může i zkušenému řidiči pomoci. Když není, stačí zrcátka. Malé překážky, které v zrcátkách nejsou vidět, však může odhalit právě kamera.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík