Aston Martin DB3 a DB3S (1951–1956): Zrozeni k závodění

13/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče větrný štítek.
    Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče větrný štítek.| Zdroj: Karel Haas
  • V letech 1951 až 1953 postavil Aston Martin deset závodních vozů DB3 s čísly podvozku DB3/1 až DB3/10.
    V letech 1951 až 1953 postavil Aston Martin deset závodních vozů DB3 s čísly podvozku DB3/1 až DB3/10.| Zdroj: Wheelsage.org
  • DB3 měl trubkový rám a nezávislé zavěšení předních kol s vlečenými rameny. Brzdy byly bubnové.
    DB3 měl trubkový rám a nezávislé zavěšení předních kol s vlečenými rameny. Brzdy byly bubnové.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Spyder Aston Martin DB3 poháněl řadový šestiválec Lagonda se třemi dvojitými karburátory Weber.
    Spyder Aston Martin DB3 poháněl řadový šestiválec Lagonda se třemi dvojitými karburátory Weber.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Spartánský interiér DB3 neměl podlahu, ale před tříramenným volantem nechyběl velký otáčkoměr.
    Spartánský interiér DB3 neměl podlahu, ale před tříramenným volantem nechyběl velký otáčkoměr.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče a spolujezdce bezrámové přední okno.
    Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče a spolujezdce bezrámové přední okno.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Na několik podvozků sportovního vozu Aston Martin DB3 byla namontována dvoudveřová karoserie kupé s pevnou střechou.
    Na několik podvozků sportovního vozu Aston Martin DB3 byla namontována dvoudveřová karoserie kupé s pevnou střechou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V letech 1953 až 1956 bylo vyrobeno 31 roadsterů Aston Martin DB3S, přičemž 11 z nich bylo továrních vozů.
    V letech 1953 až 1956 bylo vyrobeno 31 roadsterů Aston Martin DB3S, přičemž 11 z nich bylo továrních vozů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Závodní Aston Martin DB3S se zakrytým sedadlem spolujezdce. Na krytu bylo upevněno zpětné zrcátko.
    Závodní Aston Martin DB3S se zakrytým sedadlem spolujezdce. Na krytu bylo upevněno zpětné zrcátko.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Výkon řadového šestiválce s objemem 2,9 litru se přenášel na zadní kola přes čtyřrychlostní manuální převodovku David Brown.
    Výkon řadového šestiválce s objemem 2,9 litru se přenášel na zadní kola přes čtyřrychlostní manuální převodovku David Brown.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Některé roadstery DB3S měly přední světlomety pod průhlednými kryty.
    Některé roadstery DB3S měly přední světlomety pod průhlednými kryty.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Všechny roadstery DB3S měly volant na pravé straně a skořepinová sedadla. Sedadlo spolujezdce mělo nižší opěradlo.
    Všechny roadstery DB3S měly volant na pravé straně a skořepinová sedadla. Sedadlo spolujezdce mělo nižší opěradlo.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Aston Martin DB3S s odkrytými světlomety. Výfukové potrubí ústilo do pravého boku před zadním kolem.
    Aston Martin DB3S s odkrytými světlomety. Výfukové potrubí ústilo do pravého boku před zadním kolem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Některé vozy DB3S měly kapkovité opěrky hlavy za sedadlem řidiče.
    Některé vozy DB3S měly kapkovité opěrky hlavy za sedadlem řidiče.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V letech 1954 a 1955 vyrobil Aston Martin tři kusy kupé DB3S, určené pro zákazníky. Kupé se v Anglii nazývala Fixed Head Coupe (FHC).
    V letech 1954 a 1955 vyrobil Aston Martin tři kusy kupé DB3S, určené pro zákazníky. Kupé se v Anglii nazývala Fixed Head Coupe (FHC).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pro závodní sezonu 1954 postavil Aston Martin dvojici dvoumístných kupé DB3S.
    Pro závodní sezonu 1954 postavil Aston Martin dvojici dvoumístných kupé DB3S.| Zdroj: Karel Haas
  • Kupé Aston Martin DB3S mělo panoramatické zadní okno a posuvná okna ve dveřích.
    Kupé Aston Martin DB3S mělo panoramatické zadní okno a posuvná okna ve dveřích.| Zdroj: Commons.wikimedia.org
  • Někdy se Aston Martin DB3 mylně ztotožňuje s cestovním vozem Aston Martin DB Mark III, vyráběným v letech 1957 až 1959.
    Někdy se Aston Martin DB3 mylně ztotožňuje s cestovním vozem Aston Martin DB Mark III, vyráběným v letech 1957 až 1959.| Zdroj: Wheelsage.org
Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče větrný štítek.
V letech 1951 až 1953 postavil Aston Martin deset závodních vozů DB3 s čísly podvozku DB3/1 až DB3/10.
DB3 měl trubkový rám a nezávislé zavěšení předních kol s vlečenými rameny. Brzdy byly bubnové.
Spyder Aston Martin DB3 poháněl řadový šestiválec Lagonda se třemi dvojitými karburátory Weber.
Spartánský interiér DB3 neměl podlahu, ale před tříramenným volantem nechyběl velký otáčkoměr.
Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče a spolujezdce bezrámové přední okno.
Na několik podvozků sportovního vozu Aston Martin DB3 byla namontována dvoudveřová karoserie kupé s pevnou střechou.
V letech 1953 až 1956 bylo vyrobeno 31 roadsterů Aston Martin DB3S, přičemž 11 z nich bylo továrních vozů.
Závodní Aston Martin DB3S se zakrytým sedadlem spolujezdce. Na krytu bylo upevněno zpětné zrcátko.
Výkon řadového šestiválce s objemem 2,9 litru se přenášel na zadní kola přes čtyřrychlostní manuální převodovku David Brown.
Některé roadstery DB3S měly přední světlomety pod průhlednými kryty.
Všechny roadstery DB3S měly volant na pravé straně a skořepinová sedadla. Sedadlo spolujezdce mělo nižší opěradlo.
Aston Martin DB3S s odkrytými světlomety. Výfukové potrubí ústilo do pravého boku před zadním kolem.
Některé vozy DB3S měly kapkovité opěrky hlavy za sedadlem řidiče.
V letech 1954 a 1955 vyrobil Aston Martin tři kusy kupé DB3S, určené pro zákazníky. Kupé se v Anglii nazývala Fixed Head Coupe (FHC).
Pro závodní sezonu 1954 postavil Aston Martin dvojici dvoumístných kupé DB3S.
Kupé Aston Martin DB3S mělo panoramatické zadní okno a posuvná okna ve dveřích.
Někdy se Aston Martin DB3 mylně ztotožňuje s cestovním vozem Aston Martin DB Mark III, vyráběným v letech 1957 až 1959.