Aston Martin DB3 a DB3S (1951–1956): Zrozeni k závodění
16
/
18
Prohlédnout znovu
Aston Martin DB3 a DB3S (1951–1956): Zrozeni k závodění
Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče větrný štítek.
|
Karel Haas
V letech 1951 až 1953 postavil Aston Martin deset závodních vozů DB3 s čísly podvozku DB3/1 až DB3/10.
|
Wheelsage.org
DB3 měl trubkový rám a nezávislé zavěšení předních kol s vlečenými rameny. Brzdy byly bubnové.
|
Wheelsage.org
Spyder Aston Martin DB3 poháněl řadový šestiválec Lagonda se třemi dvojitými karburátory Weber.
|
Wheelsage.org
Spartánský interiér DB3 neměl podlahu, ale před tříramenným volantem nechyběl velký otáčkoměr.
|
Wheelsage.org
Aston Martin DB3 měl typickou lichoběžníkovou masku chladiče a před sedadlem řidiče a spolujezdce bezrámové přední okno.
|
Wheelsage.org
Na několik podvozků sportovního vozu Aston Martin DB3 byla namontována dvoudveřová karoserie kupé s pevnou střechou.
|
Wheelsage.org
V letech 1953 až 1956 bylo vyrobeno 31 roadsterů Aston Martin DB3S, přičemž 11 z nich bylo továrních vozů.
|
Wheelsage.org
Závodní Aston Martin DB3S se zakrytým sedadlem spolujezdce. Na krytu bylo upevněno zpětné zrcátko.
|
Wheelsage.org
Výkon řadového šestiválce s objemem 2,9 litru se přenášel na zadní kola přes čtyřrychlostní manuální převodovku David Brown.
|
Wheelsage.org
Některé roadstery DB3S měly přední světlomety pod průhlednými kryty.
|
Wheelsage.org
Všechny roadstery DB3S měly volant na pravé straně a skořepinová sedadla. Sedadlo spolujezdce mělo nižší opěradlo.
|
Wheelsage.org
Aston Martin DB3S s odkrytými světlomety. Výfukové potrubí ústilo do pravého boku před zadním kolem.
|
Wheelsage.org
Některé vozy DB3S měly kapkovité opěrky hlavy za sedadlem řidiče.
|
Wheelsage.org
V letech 1954 a 1955 vyrobil Aston Martin tři kusy kupé DB3S, určené pro zákazníky. Kupé se v Anglii nazývala Fixed Head Coupe (FHC).
|
Wheelsage.org
Pro závodní sezonu 1954 postavil Aston Martin dvojici dvoumístných kupé DB3S.
|
Karel Haas
Kupé Aston Martin DB3S mělo panoramatické zadní okno a posuvná okna ve dveřích.
|
Commons.wikimedia.org
Někdy se Aston Martin DB3 mylně ztotožňuje s cestovním vozem Aston Martin DB Mark III, vyráběným v letech 1957 až 1959.
|
Wheelsage.org
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz