Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro – Prémiový výběr

71/95
Přehled fotografií
Zavřít
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Nové ztvárnění interiéru audi možná není nejhezčí, ale používá se velmi dobře. Posádka sedí relativně nízko, i tak je výhled ven velmi dobrý.
    Nové ztvárnění interiéru audi možná není nejhezčí, ale používá se velmi dobře. Posádka sedí relativně nízko, i tak je výhled ven velmi dobrý.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Středové tunely vypadají téměř totožně, ten v e-tronu je však vepředu širší, vzadu naopak v podstatě není. Voliče převodovky vypadají u obou totožně a je u nich tlačítko pro rychlý přístup do menu nastavení vozu. Také oceňujeme velký prostor na odložení mobilu.
    Středové tunely vypadají téměř totožně, ten v e-tronu je však vepředu širší, vzadu naopak v podstatě není. Voliče převodovky vypadají u obou totožně a je u nich tlačítko pro rychlý přístup do menu nastavení vozu. Také oceňujeme velký prostor na odložení mobilu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Spalovací verze sice vzadu trochu limituje pasažéra uprostřed vyšším středovým tunelem, celkově má ale vyšší kabinu, takže benefi tují všichni
    Spalovací verze sice vzadu trochu limituje pasažéra uprostřed vyšším středovým tunelem, celkově má ale vyšší kabinu, takže benefi tují všichni| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr TSFI je tabulkově menší, reálně je o 12 cm delší a o 3 cm širší. Je ale mělčí a nemá tolik prostoru pod podlážkou, který se do litrů počítá taky. Uskladněny jsou zde komponenty mild- -hybridu, včetně kapalinou chlazené baterie.
    Kufr TSFI je tabulkově menší, reálně je o 12 cm delší a o 3 cm širší. Je ale mělčí a nemá tolik prostoru pod podlážkou, který se do litrů počítá taky. Uskladněny jsou zde komponenty mild- -hybridu, včetně kapalinou chlazené baterie.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Nabídka spalovacích motorů byla trochu osekána, vidlicový šestiválec ve verzi EA839 ale stále zůstává. Všechny spalovací verze A6 mají vylepšený mild-hybridní systém MHEV Plus.
    Nabídka spalovacích motorů byla trochu osekána, vidlicový šestiválec ve verzi EA839 ale stále zůstává. Všechny spalovací verze A6 mají vylepšený mild-hybridní systém MHEV Plus.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv standardně má spalovací verze menší, 18" kola, testovaný kus dostal nízkoprofi lová 21", která mohou mít vliv na nižší komfort ve srovnání s elektrickou verzí na 20" s větším profi lem
    Ačkoliv standardně má spalovací verze menší, 18" kola, testovaný kus dostal nízkoprofi lová 21", která mohou mít vliv na nižší komfort ve srovnání s elektrickou verzí na 20" s větším profi lem| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant TFSI quattro
    Audi A6 Avant TFSI quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Oba vozy mají stejné schované kliky, které se fyzicky nehýbou, ale ukrývají tlačítko
    Oba vozy mají stejné schované kliky, které se fyzicky nehýbou, ale ukrývají tlačítko| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na první pohled má e-tron stejný interiér jako spalovák, liší se ale mnoha detaily. Například vystouplé okraje palubky mohou ukrývat displeje kamerových zrcátek. Sedí se podstatně výše, pocit je jako z menšího crossoveru.
    Na první pohled má e-tron stejný interiér jako spalovák, liší se ale mnoha detaily. Například vystouplé okraje palubky mohou ukrývat displeje kamerových zrcátek. Sedí se podstatně výše, pocit je jako z menšího crossoveru.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ani v elektrické verzi není místa nabídka špatná a to platí i pro výšku. Obě ale mají dost vysokou podlahu, a zadní sedačky tedy příliš nepodpírají nohy.
    Ani v elektrické verzi není místa nabídka špatná a to platí i pro výšku. Obě ale mají dost vysokou podlahu, a zadní sedačky tedy příliš nepodpírají nohy.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Těžší e-tron se chování spalovací verze snaží napodobit, ale trpí na vyšší váhu a také zjevně horší naladění podvozku. Utíkání zadku do strany a nedotáčivost nejsou nějak zásadní, ale řidič už nemá z vozu pocit takové stability jako ve spalovací verzi.
    Těžší e-tron se chování spalovací verze snaží napodobit, ale trpí na vyšší váhu a také zjevně horší naladění podvozku. Utíkání zadku do strany a nedotáčivost nejsou nějak zásadní, ale řidič už nemá z vozu pocit takové stability jako ve spalovací verzi.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ano, kufr elektrické verze není závratně velký, to se ale od kombíků Audi nikdy nečekalo. Pod kufrem je menší prostor na příslušenství, ani sem se rezerva nevejde.
    Ano, kufr elektrické verze není závratně velký, to se ale od kombíků Audi nikdy nečekalo. Pod kufrem je menší prostor na příslušenství, ani sem se rezerva nevejde.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vepředu pod kapotou se u elektrické verze našel i prostor na malý přední kufr. Má sice jen 27 litrů, ale na uložení kabelů a trochy příslušenství to stačí.
    Vepředu pod kapotou se u elektrické verze našel i prostor na malý přední kufr. Má sice jen 27 litrů, ale na uložení kabelů a trochy příslušenství to stačí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Také 20" kola s profi lem 45 jsou dost masivní, i tak mají na komfort e-tronu minimální vliv. Brzdy mají stejně velké kotouče, ale elektromobil má čtyřpístové, zatímco spalovák jednopístové.
    Také 20" kola s profi lem 45 jsou dost masivní, i tak mají na komfort e-tronu minimální vliv. Brzdy mají stejně velké kotouče, ale elektromobil má čtyřpístové, zatímco spalovák jednopístové.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • A6 e-tron má konektory na obou stranách se servo mechanickým otvíráním. Napravo je AC konektor Type 2 Mennekes, nalevo je i stejnosměrný CCS Combo 2.
    A6 e-tron má konektory na obou stranách se servo mechanickým otvíráním. Napravo je AC konektor Type 2 Mennekes, nalevo je i stejnosměrný CCS Combo 2.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Audi A6 Avant e-tron quattro
    Audi A6 Avant e-tron quattro| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Nové ztvárnění interiéru audi možná není nejhezčí, ale používá se velmi dobře. Posádka sedí relativně nízko, i tak je výhled ven velmi dobrý.
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Středové tunely vypadají téměř totožně, ten v e-tronu je však vepředu širší, vzadu naopak v podstatě není. Voliče převodovky vypadají u obou totožně a je u nich tlačítko pro rychlý přístup do menu nastavení vozu. Také oceňujeme velký prostor na odložení mobilu.
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Spalovací verze sice vzadu trochu limituje pasažéra uprostřed vyšším středovým tunelem, celkově má ale vyšší kabinu, takže benefi tují všichni
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Kufr TSFI je tabulkově menší, reálně je o 12 cm delší a o 3 cm širší. Je ale mělčí a nemá tolik prostoru pod podlážkou, který se do litrů počítá taky. Uskladněny jsou zde komponenty mild- -hybridu, včetně kapalinou chlazené baterie.
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Nabídka spalovacích motorů byla trochu osekána, vidlicový šestiválec ve verzi EA839 ale stále zůstává. Všechny spalovací verze A6 mají vylepšený mild-hybridní systém MHEV Plus.
Audi A6 Avant TFSI quattro
Audi A6 Avant TFSI quattro
Ačkoliv standardně má spalovací verze menší, 18" kola, testovaný kus dostal nízkoprofi lová 21", která mohou mít vliv na nižší komfort ve srovnání s elektrickou verzí na 20" s větším profi lem
Audi A6 Avant TFSI quattro
Oba vozy mají stejné schované kliky, které se fyzicky nehýbou, ale ukrývají tlačítko
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Na první pohled má e-tron stejný interiér jako spalovák, liší se ale mnoha detaily. Například vystouplé okraje palubky mohou ukrývat displeje kamerových zrcátek. Sedí se podstatně výše, pocit je jako z menšího crossoveru.
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Ani v elektrické verzi není místa nabídka špatná a to platí i pro výšku. Obě ale mají dost vysokou podlahu, a zadní sedačky tedy příliš nepodpírají nohy.
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Těžší e-tron se chování spalovací verze snaží napodobit, ale trpí na vyšší váhu a také zjevně horší naladění podvozku. Utíkání zadku do strany a nedotáčivost nejsou nějak zásadní, ale řidič už nemá z vozu pocit takové stability jako ve spalovací verzi.
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Ano, kufr elektrické verze není závratně velký, to se ale od kombíků Audi nikdy nečekalo. Pod kufrem je menší prostor na příslušenství, ani sem se rezerva nevejde.
Audi A6 Avant e-tron quattro
Audi A6 Avant e-tron quattro
Vepředu pod kapotou se u elektrické verze našel i prostor na malý přední kufr. Má sice jen 27 litrů, ale na uložení kabelů a trochy příslušenství to stačí.
Audi A6 Avant e-tron quattro
Také 20" kola s profi lem 45 jsou dost masivní, i tak mají na komfort e-tronu minimální vliv. Brzdy mají stejně velké kotouče, ale elektromobil má čtyřpístové, zatímco spalovák jednopístové.
Audi A6 Avant e-tron quattro
A6 e-tron má konektory na obou stranách se servo mechanickým otvíráním. Napravo je AC konektor Type 2 Mennekes, nalevo je i stejnosměrný CCS Combo 2.
Audi A6 Avant e-tron quattro