Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro vs. Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Nové ztvárnění interiéru audi možná není nejhezčí, ale používá se velmi dobře. Posádka sedí relativně nízko, i tak je výhled ven velmi dobrý.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Středové tunely vypadají téměř totožně, ten v e-tronu je však vepředu širší, vzadu naopak v podstatě není. Voliče převodovky vypadají u obou totožně a je u nich tlačítko pro rychlý přístup do menu nastavení vozu. Také oceňujeme velký prostor na odložení mobilu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Spalovací verze sice vzadu trochu limituje pasažéra uprostřed vyšším středovým tunelem, celkově má ale vyšší kabinu, takže benefi tují všichni|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kufr TSFI je tabulkově menší, reálně je o 12 cm delší a o 3 cm širší. Je ale mělčí a nemá tolik prostoru pod podlážkou, který se do litrů počítá taky. Uskladněny jsou zde komponenty mild- -hybridu, včetně kapalinou chlazené baterie.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Nabídka spalovacích motorů byla trochu osekána, vidlicový šestiválec ve verzi EA839 ale stále zůstává. Všechny spalovací verze A6 mají vylepšený mild-hybridní systém MHEV Plus.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ačkoliv standardně má spalovací verze menší, 18" kola, testovaný kus dostal nízkoprofi lová 21", která mohou mít vliv na nižší komfort ve srovnání s elektrickou verzí na 20" s větším profi lem|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant TFSI quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají stejné schované kliky, které se fyzicky nehýbou, ale ukrývají tlačítko|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na první pohled má e-tron stejný interiér jako spalovák, liší se ale mnoha detaily. Například vystouplé okraje palubky mohou ukrývat displeje kamerových zrcátek. Sedí se podstatně výše, pocit je jako z menšího crossoveru.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ani v elektrické verzi není místa nabídka špatná a to platí i pro výšku. Obě ale mají dost vysokou podlahu, a zadní sedačky tedy příliš nepodpírají nohy.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Těžší e-tron se chování spalovací verze snaží napodobit, ale trpí na vyšší váhu a také zjevně horší naladění podvozku. Utíkání zadku do strany a nedotáčivost nejsou nějak zásadní, ale řidič už nemá z vozu pocit takové stability jako ve spalovací verzi.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Ano, kufr elektrické verze není závratně velký, to se ale od kombíků Audi nikdy nečekalo. Pod kufrem je menší prostor na příslušenství, ani sem se rezerva nevejde.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vepředu pod kapotou se u elektrické verze našel i prostor na malý přední kufr. Má sice jen 27 litrů, ale na uložení kabelů a trochy příslušenství to stačí.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Také 20" kola s profi lem 45 jsou dost masivní, i tak mají na komfort e-tronu minimální vliv. Brzdy mají stejně velké kotouče, ale elektromobil má čtyřpístové, zatímco spalovák jednopístové.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
A6 e-tron má konektory na obou stranách se servo mechanickým otvíráním. Napravo je AC konektor Type 2 Mennekes, nalevo je i stejnosměrný CCS Combo 2.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Audi A6 Avant e-tron quattro|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert