Audi Q8 má první českou cenu. Dva miliony stačí i na silnější diesel
61
/
135
Prohlédnout znovu
Audi Q8 má první českou cenu. Dva miliony stačí i na silnější diesel
Audi Q8 má první českou cenu. Dva miliony stačí i na silnější diesel
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Je to ještě auto, nebo už kokpit malého letadla? Jistěže je to vozidlo, ale oči prostě z množství obrazovek úplně šílí. Jiné už to nebude.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Dá se očekávat, že Audi Q8 zaboduje hodně v USA (nebude-li Trump proti). I proto je místo řidiče vyprojektováno i pro prostorově mimořádně výrazné jedince.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Třímetrový rozvor zajišťuje cestujícím vzadu dostatek pohodlí. Svažující se střecha, která zvenčí vypadá tak elegantně, je zase o trošku připraví.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
V chilských Andách jsme se po asfaltových i nezpevněných cestách vyškrábali na hranicích s Bolívií až do výše 4520 m. Autu kyslík nechyběl. Lidem ano.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Kufr je zhruba o 200 litrů menší než u Q7, ale plně dostačuje
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Zadní světla jsou spojena linkou napříč celou šíří. Tato linie bude jasným poznávacím znamením v noci. Jako by říkala: Nehoň se za mnou!
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Před startem Safari rallye 2024: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali