Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi Q8 má první českou cenu. Dva miliony stačí i na silnější diesel

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 17. 7. 2018
135
25
Zobrazit náhledy (135)
Audi Q8 Dá se očekávat, že Audi Q8 zaboduje hodně v USA (nebude-li Trump proti). I proto je místo řidiče vyprojektováno i pro prostorově mimořádně výrazné jedince. Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Třímetrový rozvor zajišťuje cestujícím vzadu dostatek pohodlí. Svažující se střecha, která zvenčí vypadá tak elegantně, je zase o trošku připraví. Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 V chilských Andách jsme se po asfaltových i nezpevněných cestách vyškrábali na hranicích s Bolívií až do výše 4520 m. Autu kyslík nechyběl. Lidem ano. Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Kufr je zhruba o 200 litrů menší než u Q7, ale plně dostačuje Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8 Zadní světla jsou spojena linkou napříč celou šíří. Tato linie bude jasným poznávacím znamením v noci. Jako by říkala: Nehoň se za mnou! Audi Q8 Audi Q8 Audi Q8
Nejnovější přírůstek do sportovně-užitkové rodiny čtyř kruhů zatím přijíždí s jedinou pohonnou jednotkou a první českou cenou.

Model Audi Q8 lze definovat jako sportovnější provedení Q7, ale už při prvních živých dojmech jsme se přesvědčili, že rozdíly mezi oběma je podstatně výraznější. Taktéž už jsme dostali příležitost vyzkoušet vůz v praxi a zbývalo jediné: zjistit českou cenu.

Ta od českého zastoupení značky přichází právě nyní. Nebudeme vás napínat, Audi hodnotu vyčíslilo na 1.945.900 Kč. Za tuto sumu dostanete vůz s pohonnou jednotkou 50 TDI. Pod novým obchodním označením se ukrývá vznětový třílitrový šestiválec s výkonem 210 kW a 600 N.m točivého momentu, jenž k pohonu využívá mildhybridní technologii. Již ve standardu se motor páruje s osmistupňovou samočinnou převodovkou a pohonem všech kol s mechanicky pracujícím mezinápravovým diferenciálem.

Už tak bohatou standardní výbavu lze rozšířit o balíčky Gravity a Technology, které mohou přidat další prvky s celkovým zvýhodněním až 134.000 Kč. Gravity disponuje navigací s Audi Virtual Cockpitem a čtyřzónovou komfortní klimatizací, Technology se zase vyznačuje HD Matrix LED světlomety, LED zadními svítilnami s dynamickými blinkry, nechybí ani natáčení kol zadní nápravy, adaptivní pneumatický podvozek, servomechanické dovírání dveří či asistenční paket Tour. Na hodnoty těchto položek si ale ještě budeme muset počkat.

Počátkem příštího roku se paleta pohonných jednotek rozšíří o slabší turbodiesel o výkonu 170 kW (45 TDI) a zážehový třílitr TFSI s výkonem 250 kW (55 TFSI). V roce dalším pak můžeme očekávat příjezd špičky nabídky v podobě Audi SQ8.

Vraťme se ale k prvnímu provedení 50 TDI. To bude, stejně jako ostatní motorizace, tvořit závod automobilky v Bratislavě. V České republice odstartuje příjem objednávek nové Q8 23. července a první kusy mají k zákazníkům dorazit v srpnu.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Emel
Jo, je to hezký...,.
Emel
| 18. 7. 2018
:yes:
Jo, je to hezký...,.
Šimpanz
| 18. 7. 2018
To doufám nemyslíš vážně, že "Nejvetsimi nakupcimi je USA, Rusko, Asijske zeme, Afrika a pak Evropa s Australii"

Největším "nákupčím" je s velkým náskokem Čína (cca 29 mio. aut za rok) následuje USA a Evropou (USA 17,2 včetně pickupů, EU 17,1 mio. včetně LCV) pak dlouho, dlouho nic (třeba Rusko je prťavoučký trh s cca 1.6 mio.).
Avatar - _Karel_
Jo, je to hezký...,.
_Karel_
| 18. 7. 2018
Takže tady budeme řešit vozový park v USA místo v Evropě, kde žijeme?
A to s tím litrem je dost mimo, u tohoto auta bude rozdíl benzín/nafta minimálně 3 litry, spíš víc.
Avatar - _Karel_
Diesel
_Karel_
| 18. 7. 2018
9 z deseti - to je každý. ;-)
Jo, je to hezký...,.
Pallermo
| 18. 7. 2018
CR neni svet :-) to by bylo treba si uvedomit jednou pro vzdy a hlavne EU neni svet a to predevsim si uvedomit u prodeje vozu. Nejvetsimi nakupcimi je USA, Rusko, Asijske zeme, Afrika a pak Evropa s Australii :-) A ve svete predevsim berou Benzin. Taky beru do nasich SUV benzin uz pres 10 let a spotrebu mam horsi o 1 litr nez kolega s dieselem. To me na te nadrzi nezrujnuje, stejne vetsina vozu SUV je v dnesni dobe firemnich. Evropa je dieselova stale, ale kleslo to v prodejich o 1/3 a stale vede, kdezto podil dieselu ve svete je na trhach 1/8 oproti benzinu. JInak do roku 2030 by meli vsechny diesely v EU skoncit i v kamionech dle suskani lidi z EU.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku