Aktuálně nás nenapadá auto s hezčím interiérem. Digitální přístroje působí díky 3D grafi ce luxusně. Novinkou je možnost zkombinovat v obložení dva typy materiálu.|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Chloubou continentalu je takzvaný rotující displej. Trojhranný blok, který má na jedné straně pouze dekor, na druhé displej multimediálního systému a na třetí krásné analogové ukazatele.|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Bentley Continental GT|
Zdroj: acz
Že má strojovna 6.0 W12 s dvěma turby sílu lokomotivy, je každému jasné. Že ale dokáže cestovat i za 8,5 l/100 km, nás vážně překvapilo. Běžně počítač hlásil spotřebu kolem 12 litrů.|
Zdroj: acz