Austin A90 Atlantic (1949–1952): Vyráběl se pod heslem „exportovat nebo zemřít“
10
/
15
Prohlédnout znovu
Austin A90 Atlantic (1949–1952): Vyráběl se pod heslem „exportovat nebo zemřít“
K typickým rysům kabrioletu Atlantic patřilo zajímavě tvarované třídílné přední okno, sestavené z rovného skla uprostřed a zaoblených úzkých skel po stranách.
|
Karel Haas
Reklamní kresba kabrioletu Austin A90 Atlantic potvrzuje, že se do něj vešly čtyři dospělé osoby.
|
Austin
Atlantic měl jednoduchou palubní desku s přístroji a ovladači uprostřed a řadicí páku na sloupku řízení.
|
Flickr
A90 Atlantic poháněl řadový čtyřválec s rozvodem OHV a objemem 2,66 litru. Se dvěma karburátory SU měl nejvyšší výkon 88 k (65 kW).
|
Wheelsage.org
Luxusní charakter kabrioletu potvrzovala hydraulicky ovládaná okna ve dveřích a sklápěcí plátěná střecha s hydraulicko-elektrickým ovládáním.
|
Wheelsage.org
Přední blatníky byly protažené až k zadnímu nárazníku nad zakrytými zadními koly.
|
Wheelsage.org
Přední kapotu zdobilo pět chromovaných lišt s velkým okřídleným znakem Austinu.
|
Wheelsage.org
Přední masku tvořil otvor nad předním nárazníkem s vodorovnými lištami a třetím hlavním světlometem menšího průměru.
|
Wheelsage.org
Nad zapuštěnými světlomety byla umístěna okřídlená písmena A, počáteční písmena značky Austin.
|
Commons.wikimedia. org
V roce 1950 se začalo vyrábět dvoudveřové kupé Austin A90 Atlantic Sports Saloon s pevnou střechou.
|
Gaukmotors.co.uk
Plechová střecha kupé byla lakovaná nebo potažená látkou.
|
Wheelsage.org
Kupé Atlantic s látkovým potahem střechy se podobalo kabrioletu s nataženou střechou.
|
Auta5p.eu
Austin A90 Atlantic Sports Convertible z roku 1950 už neměl za dveřmi zastaralé ručkové směrovky.
|
Wheelsage.org
Kupé Austin A90 Atlantic Sports Saloon z roku 1951 s pevnou plechovou střechou potaženou látkou.
|
Revivaler
Třídílné zadní okno kupé bylo panoramatické, přičemž střední část okna byla zapuštěná do kufru.
|
Revivaler
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava