Austin Maxi (1969–1981): První britský hatchback

8/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Austin Maxi 1500 měl jednoduchou přední masku s vodorovným mřížováním.
    Austin Maxi 1500 měl jednoduchou přední masku s vodorovným mřížováním.| Zdroj: aronline.co.uk
  • Austin 1800 se vyráběl v letech 1964 až 1975. Kvůli úspoře nákladů převzal Austin Maxi z tohoto modelu panely dveří.
    Austin 1800 se vyráběl v letech 1964 až 1975. Kvůli úspoře nákladů převzal Austin Maxi z tohoto modelu panely dveří.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Austin Maxi 1500 měl samonosnou pětidveřovou karoserii se zadními dveřmi vyklápěnými nahoru.
    Austin Maxi 1500 měl samonosnou pětidveřovou karoserii se zadními dveřmi vyklápěnými nahoru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Austin Maxi měl posuvná přední sedadla sklopná do lůžkové úpravy.
    Austin Maxi měl posuvná přední sedadla sklopná do lůžkové úpravy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Maxi byl prostorný vůz s rozvorem náprav 2 640 mm a kufrem přístupným po vyklopení zadních dveří sahajících až k nárazníku.
    Maxi byl prostorný vůz s rozvorem náprav 2 640 mm a kufrem přístupným po vyklopení zadních dveří sahajících až k nárazníku.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Několik vozů Austin Maxi se v roce 1970 zúčastnilo Světového poháru v rallye na trati se startem v Londýně a cílem v Mexico City.
    Několik vozů Austin Maxi se v roce 1970 zúčastnilo Světového poháru v rallye na trati se startem v Londýně a cílem v Mexico City.| Zdroj: carwriteups.co.uk
  • Obnovený Austin Maxi, účastník rallye Londýn–Mexico City, dlouhého 25 700 km.
    Obnovený Austin Maxi, účastník rallye Londýn–Mexico City, dlouhého 25 700 km.| Zdroj: carwriteups.co.uk
  • Opěradlo zadních sedadel se dalo sklopit dozadu, čímž vznikla lůžková úprava.
    Opěradlo zadních sedadel se dalo sklopit dozadu, čímž vznikla lůžková úprava.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1971 se na trhu objevila verze Maxi 1750 HL (High Line) se dvěma karburátory SU HS6.
    V roce 1971 se na trhu objevila verze Maxi 1750 HL (High Line) se dvěma karburátory SU HS6.| Zdroj: tumblr.com
  • Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před volantem v měkce obložené palubní desce.
    Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před volantem v měkce obložené palubní desce.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Po sklopení zadních sedadel vznikl velký zavazadlový prostor.
    Po sklopení zadních sedadel vznikl velký zavazadlový prostor.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Austin Maxi 1750 HL měl tři boční okna na každé straně a nárazníky bez svislých dorazů.
    Austin Maxi 1750 HL měl tři boční okna na každé straně a nárazníky bez svislých dorazů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Austin Maxi byl dlouhý rovné čtyři metry a na šířku měl 1 630 mm.
    Austin Maxi byl dlouhý rovné čtyři metry a na šířku měl 1 630 mm.| Zdroj: tumblr.com
  • Austin Maxi 1750 HL poháněl napříč uložený řadový čtyřválec se dvěma karburátory SU.
    Austin Maxi 1750 HL poháněl napříč uložený řadový čtyřválec se dvěma karburátory SU.| Zdroj: aronline.co.uk
  • Zadní dveře udržovaly v otevřené poloze plynové vzpěry.
    Zadní dveře udržovaly v otevřené poloze plynové vzpěry.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1979 se stal špičkovým modelem řady Maxi model Austin Maxi 1750 HLS se dvěma karburátory a výkonem 92 koní.
    V roce 1979 se stal špičkovým modelem řady Maxi model Austin Maxi 1750 HLS se dvěma karburátory a výkonem 92 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V polovině roku 1980 se začal prodávat mírně vylepšený model Maxi 2.
    V polovině roku 1980 se začal prodávat mírně vylepšený model Maxi 2.| Zdroj: Wikipedia
Austin Maxi 1500 měl jednoduchou přední masku s vodorovným mřížováním.
Austin 1800 se vyráběl v letech 1964 až 1975. Kvůli úspoře nákladů převzal Austin Maxi z tohoto modelu panely dveří.
Austin Maxi 1500 měl samonosnou pětidveřovou karoserii se zadními dveřmi vyklápěnými nahoru.
Austin Maxi měl posuvná přední sedadla sklopná do lůžkové úpravy.
Maxi byl prostorný vůz s rozvorem náprav 2 640 mm a kufrem přístupným po vyklopení zadních dveří sahajících až k nárazníku.
Několik vozů Austin Maxi se v roce 1970 zúčastnilo Světového poháru v rallye na trati se startem v Londýně a cílem v Mexico City.
Obnovený Austin Maxi, účastník rallye Londýn–Mexico City, dlouhého 25 700 km.
Opěradlo zadních sedadel se dalo sklopit dozadu, čímž vznikla lůžková úprava.
V roce 1971 se na trhu objevila verze Maxi 1750 HL (High Line) se dvěma karburátory SU HS6.
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před volantem v měkce obložené palubní desce.
Po sklopení zadních sedadel vznikl velký zavazadlový prostor.
Austin Maxi 1750 HL měl tři boční okna na každé straně a nárazníky bez svislých dorazů.
Austin Maxi byl dlouhý rovné čtyři metry a na šířku měl 1 630 mm.
Austin Maxi 1750 HL poháněl napříč uložený řadový čtyřválec se dvěma karburátory SU.
Zadní dveře udržovaly v otevřené poloze plynové vzpěry.
V roce 1979 se stal špičkovým modelem řady Maxi model Austin Maxi 1750 HLS se dvěma karburátory a výkonem 92 koní.
V polovině roku 1980 se začal prodávat mírně vylepšený model Maxi 2.