Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!

13/42
Zavřít
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.
    Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • V kabině se změnil pouze znak na volantu.
    V kabině se změnil pouze znak na volantu.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
    Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
    Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.
    Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník
    Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.
    Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.
    V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.
    Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ellenator
    Ellenator| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
Ellenator
Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
V kabině se změnil pouze znak na volantu.
Ellenator
Ellenator
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.
Ellenator
Ellenator
Ellenator
Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník
Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.
Ellenator
Ellenator
V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.
Ellenator
Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.
Ellenator