Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
28
/
42
Prohlédnout znovu
Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
V kabině se změnil pouze znak na volantu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
|
Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník
|
Svět motorů/David Rajdl
Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing