Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
37
/
42
Prohlédnout znovu
Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
V kabině se změnil pouze znak na volantu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
|
Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník
|
Svět motorů/David Rajdl
Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz