Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
V kabině se změnil pouze znak na volantu.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ellenator|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl