Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
9
/
42
Prohlédnout znovu
Autem od šestnácti: Jezdili jsme speciálním Fiatem 500 homologovaným jako tříkolka!
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Retrodesign palubní desky se nám líbí a kvalita zpracování i materiálů splňuje u mopedaut běžné standardy. Bohatou základní výbavu můžete doplnit o multimediální systém.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
V kabině se změnil pouze znak na volantu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
|
Svět motorů/David Rajdl
Proti mopedautům pro řidiče od 15 let nabízí ellenator čtyři místa k sezení
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Dvojice zadních kol je blízko sebe, aby mohl být ellenator zařazen mezi tříkolky. V zatáčkách se proto karoserie naklání o něco více než normální pětistovka, se stabilitou jsme však spokojeni.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Dvojice kol je vzadu chráněna novým boxem, který ani příliš neomezuje zavazadelník
|
Svět motorů/David Rajdl
Německý úpravce snižuje výkon pětistovky na 14,4 kW, aby splnil požadavky legislativy. Dříve to byla čtyřválcová dvanáctistovka, nyní tříválcový litr, nově spojený s manuální šestistupňovou převodovkou. Omezení otáček znamená, že je potřeba rychle řadit.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
V povzdálí je vidět i nové ukončení výfuku. Původní podběhy vyplňují plechy v barvě karoserie.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Zadní nápravy jsou uchyceny do původních konstrukčních bodů, kola jsou jen otočena dovnitř. Šrouby z vnitřní strany omezují manipulaci při výměně kol.
|
Svět motorů/David Rajdl
Ellenator
|
Svět motorů/David Rajdl
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák