Autem za jednu výplatu k moři: Z bazaru rovnou na pláž

31/37
Přehled fotografií
Zavřít
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevrolet Spark, Mercedes-Benz 280 CE a Fiat Panda 4x4 Sisley
    Chevrolet Spark, Mercedes-Benz 280 CE a Fiat Panda 4x4 Sisley| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • V plné polní. Při zatížení čtyřmi dospělými spark citelně ztratí na výkonnosti, ale díky zatížení se podstatně zlepší stabilita.
    V plné polní. Při zatížení čtyřmi dospělými spark citelně ztratí na výkonnosti, ale díky zatížení se podstatně zlepší stabilita.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Také ke žhavému jihu Evropy patří občas deště. Nevhodně vytvarovaný plast pod čelním sklem chevroletu se vždy promění v bazén.
    Také ke žhavému jihu Evropy patří občas deště. Nevhodně vytvarovaný plast pod čelním sklem chevroletu se vždy promění v bazén.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Zatímco v Česku není u čerpaček palivo s nižším obsahem biosložky samozřejmostí, v Itálii jsme žádný jiný benzin nesehnali
    Zatímco v Česku není u čerpaček palivo s nižším obsahem biosložky samozřejmostí, v Itálii jsme žádný jiný benzin nesehnali| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Palubní deska sparku nám vyhovuje především spoustou odkládacích prostor
    Palubní deska sparku nám vyhovuje především spoustou odkládacích prostor| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Těsně před cestou do Itálie jsme spark vyšperkovali speciálním polepem. Motivem časopisu pak budil zejména mezi cestujícími v autobusech velký zájem.
    Těsně před cestou do Itálie jsme spark vyšperkovali speciálním polepem. Motivem časopisu pak budil zejména mezi cestujícími v autobusech velký zájem.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Kabina pro pět, kufr stěží pro dva – skutečnou využitelnost zavazadelníku miniauta nejlépe prověří dálková výprava. Třetí pasažér už by zde měl smůlu.
    Kabina pro pět, kufr stěží pro dva – skutečnou využitelnost zavazadelníku miniauta nejlépe prověří dálková výprava. Třetí pasažér už by zde měl smůlu.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Mezi nejtypičtější auta v Itálii patří v Polsku vyráběná pětistovka. Obecně na silnicích převládají ponuré odstíny laku. Naproti tomu místní Chevrolet Spark se vždy jmenuje Matiz, nikdy nemá nárazníky bez laku a vždy se honosí pestrou barvou karoserie.
    Mezi nejtypičtější auta v Itálii patří v Polsku vyráběná pětistovka. Obecně na silnicích převládají ponuré odstíny laku. Naproti tomu místní Chevrolet Spark se vždy jmenuje Matiz, nikdy nemá nárazníky bez laku a vždy se honosí pestrou barvou karoserie.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Benátky
    Benátky| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Benátky
    Benátky| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Síť čerpacích stanic Tamoil kdysi působila i v České republice. Stejně jako Agip, Eni, Aral, BP a další, jež v Itálii fungují dodnes.
    Síť čerpacích stanic Tamoil kdysi působila i v České republice. Stejně jako Agip, Eni, Aral, BP a další, jež v Itálii fungují dodnes.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Spousta čerpacích stanic mimo hlavní dálniční tahy využívá systém placení pomocí karetních automatů. Doporučujeme si ho předem osvojit.
    Spousta čerpacích stanic mimo hlavní dálniční tahy využívá systém placení pomocí karetních automatů. Doporučujeme si ho předem osvojit.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Plechovka limonády sice vypadá jako po zásahu otvíráku na konzervy, nádoba v kabině chevroletu však explodovala vinou tlaku způsobeného italským horkem
    Plechovka limonády sice vypadá jako po zásahu otvíráku na konzervy, nádoba v kabině chevroletu však explodovala vinou tlaku způsobeného italským horkem| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Tyhle historické hračky byly v tomtéž bibionském obchodě Berti zakoupeny v rozmezí 31 let. Jenže zatímco v roce 1993 stála čtyřiadvacetina od Bburaga 12 000 lir (216 Kč), dnes už je to 34,50 eura (865 Kč).
    Tyhle historické hračky byly v tomtéž bibionském obchodě Berti zakoupeny v rozmezí 31 let. Jenže zatímco v roce 1993 stála čtyřiadvacetina od Bburaga 12 000 lir (216 Kč), dnes už je to 34,50 eura (865 Kč).| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.
    Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.
    Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.
    Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Nejdražší fotka. Při pořizování společných snímků se starým matizem jsme zapomněli zaplatit parkovné. Italská policie však nikdy nespí, a tak předvolání vystavila za pár minut.
    Nejdražší fotka. Při pořizování společných snímků se starým matizem jsme zapomněli zaplatit parkovné. Italská policie však nikdy nespí, a tak předvolání vystavila za pár minut.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Ranní pláž v přímořských letoviskách před sezonou připomíná spíš oranici, přesto zde už od šesté hodiny ranní potkáte spoustu korzujících turistů
    Ranní pláž v přímořských letoviskách před sezonou připomíná spíš oranici, přesto zde už od šesté hodiny ranní potkáte spoustu korzujících turistů| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Když se řekne dovolená v Itálii, mnoha lidem se okamžitě vybaví slovo Bibione. Proto jsme se vydali na průzkum i do oblíbeného letoviska.
    Když se řekne dovolená v Itálii, mnoha lidem se okamžitě vybaví slovo Bibione. Proto jsme se vydali na průzkum i do oblíbeného letoviska.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Odrazy slunečních paprsků v přístrojovém štítu
    Odrazy slunečních paprsků v přístrojovém štítu| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Na vinicích Cartizze jsme náhodně potkali stříbrný roadster Fiat Barchetta 1.8. 16V s příbramskými značkami, jehož předchozím majitelem byl světoznámý fotograf Jan Saudek. Stejný model vlastnil i jeho sourozenec, komiksový kreslíř Kája Saudek.
    Na vinicích Cartizze jsme náhodně potkali stříbrný roadster Fiat Barchetta 1.8. 16V s příbramskými značkami, jehož předchozím majitelem byl světoznámý fotograf Jan Saudek. Stejný model vlastnil i jeho sourozenec, komiksový kreslíř Kája Saudek.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Cestou na jih jsme se ocitli ve dvou dopravních zácpách. Ta druhá nás hned za mýtnicí uvěznila kvůli nehodě na hodinu a půl. Doporučujeme s sebou vozit dostatek tekutin.
    Cestou na jih jsme se ocitli ve dvou dopravních zácpách. Ta druhá nás hned za mýtnicí uvěznila kvůli nehodě na hodinu a půl. Doporučujeme s sebou vozit dostatek tekutin.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Karoserie sparku je vytvořena se smyslem pro účelnost, minimalismus a co nejlepší obestavění miniaturních vnějších rozměrů. To jsou hlavní priority miniaut.
    Karoserie sparku je vytvořena se smyslem pro účelnost, minimalismus a co nejlepší obestavění miniaturních vnějších rozměrů. To jsou hlavní priority miniaut.| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • V okolí vinařského Valdobbiadene jsme si v doprovodu dvou klasických vozů místní produkce dopřáli společnou projížďku jako z romantického italského fi lmu
    V okolí vinařského Valdobbiadene jsme si v doprovodu dvou klasických vozů místní produkce dopřáli společnou projížďku jako z romantického italského fi lmu| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Na zpáteční cestě se na počitadle objevil údaj 20 000 km. Spark tak u nás za necelé dva měsíce zdolal téměř pět tisíc kilometrů!
    Na zpáteční cestě se na počitadle objevil údaj 20 000 km. Spark tak u nás za necelé dva měsíce zdolal téměř pět tisíc kilometrů!| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
  • Chevroletem Spark k moři do Itálie
    Chevroletem Spark k moři do Itálie| Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevrolet Spark, Mercedes-Benz 280 CE a Fiat Panda 4x4 Sisley
V plné polní. Při zatížení čtyřmi dospělými spark citelně ztratí na výkonnosti, ale díky zatížení se podstatně zlepší stabilita.
Také ke žhavému jihu Evropy patří občas deště. Nevhodně vytvarovaný plast pod čelním sklem chevroletu se vždy promění v bazén.
Zatímco v Česku není u čerpaček palivo s nižším obsahem biosložky samozřejmostí, v Itálii jsme žádný jiný benzin nesehnali
Palubní deska sparku nám vyhovuje především spoustou odkládacích prostor
Těsně před cestou do Itálie jsme spark vyšperkovali speciálním polepem. Motivem časopisu pak budil zejména mezi cestujícími v autobusech velký zájem.
Kabina pro pět, kufr stěží pro dva – skutečnou využitelnost zavazadelníku miniauta nejlépe prověří dálková výprava. Třetí pasažér už by zde měl smůlu.
Mezi nejtypičtější auta v Itálii patří v Polsku vyráběná pětistovka. Obecně na silnicích převládají ponuré odstíny laku. Naproti tomu místní Chevrolet Spark se vždy jmenuje Matiz, nikdy nemá nárazníky bez laku a vždy se honosí pestrou barvou karoserie.
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Benátky
Benátky
Síť čerpacích stanic Tamoil kdysi působila i v České republice. Stejně jako Agip, Eni, Aral, BP a další, jež v Itálii fungují dodnes.
Spousta čerpacích stanic mimo hlavní dálniční tahy využívá systém placení pomocí karetních automatů. Doporučujeme si ho předem osvojit.
Plechovka limonády sice vypadá jako po zásahu otvíráku na konzervy, nádoba v kabině chevroletu však explodovala vinou tlaku způsobeného italským horkem
Tyhle historické hračky byly v tomtéž bibionském obchodě Berti zakoupeny v rozmezí 31 let. Jenže zatímco v roce 1993 stála čtyřiadvacetina od Bburaga 12 000 lir (216 Kč), dnes už je to 34,50 eura (865 Kč).
Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.
Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.
Jestliže si Itálii spojujeme s dopravními prostředky, pak jsou to tříkolová dodávka Piaggio Ape, Fiat 500 a skútr Vespa. Jejich odkazy najdete všude – včetně prodejen a hotelových recepcí.
Nejdražší fotka. Při pořizování společných snímků se starým matizem jsme zapomněli zaplatit parkovné. Italská policie však nikdy nespí, a tak předvolání vystavila za pár minut.
Ranní pláž v přímořských letoviskách před sezonou připomíná spíš oranici, přesto zde už od šesté hodiny ranní potkáte spoustu korzujících turistů
Když se řekne dovolená v Itálii, mnoha lidem se okamžitě vybaví slovo Bibione. Proto jsme se vydali na průzkum i do oblíbeného letoviska.
Odrazy slunečních paprsků v přístrojovém štítu
Na vinicích Cartizze jsme náhodně potkali stříbrný roadster Fiat Barchetta 1.8. 16V s příbramskými značkami, jehož předchozím majitelem byl světoznámý fotograf Jan Saudek. Stejný model vlastnil i jeho sourozenec, komiksový kreslíř Kája Saudek.
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Cestou na jih jsme se ocitli ve dvou dopravních zácpách. Ta druhá nás hned za mýtnicí uvěznila kvůli nehodě na hodinu a půl. Doporučujeme s sebou vozit dostatek tekutin.
Karoserie sparku je vytvořena se smyslem pro účelnost, minimalismus a co nejlepší obestavění miniaturních vnějších rozměrů. To jsou hlavní priority miniaut.
Chevroletem Spark k moři do Itálie
V okolí vinařského Valdobbiadene jsme si v doprovodu dvou klasických vozů místní produkce dopřáli společnou projížďku jako z romantického italského fi lmu
Na zpáteční cestě se na počitadle objevil údaj 20 000 km. Spark tak u nás za necelé dva měsíce zdolal téměř pět tisíc kilometrů!
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevroletem Spark k moři do Itálie
Chevroletem Spark k moři do Itálie