Auto Union Rennwagen Typ A až D (1933–1939): Stříbrné šípy z Cvikova
5
/
20
Prohlédnout znovu
Auto Union Rennwagen Typ A až D (1933–1939): Stříbrné šípy z Cvikova
Posledním závodním monopostem Auto Union s motorem V16 byl Typ C. Za volantem sedí Jacky Ickx.
|
Audi
Porsche vycházel u svého projektu P-Wagen z aerodynamického závodního vozu Benz Tropfenwagen z roku 1923.
|
Sportscardigest.com
Auto Union Typ A byl jednomístný monopost s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.
|
Auta5p.eu
Typ A měl před jezdcem malý větrný štítek a za hlavou jezdce opěrku umístěnou v nástavci splývajícím až k zádi.
|
Wikipedia
Zadní kola poháněl kapalinou chlazený motor V16 s rozvodem OHC a mechanickým přeplňováním kompresorem Roots.
|
Auta5p.eu
Hans Stuck s vozem Auto Union Typ A po vítězství na Velké ceně Československa v roce 1934 na brněnském Masarykově okruhu. Ferdinand Porsche stojí vlevo od Hanse Stucka.
|
Sportscardigest.com
Typ B z roku 1935 měl proti svému předchůdci delší rozvor (2 910 mm) a byl kratší (3 920 mm).
|
Auta5p.eu
Motor V16 typu C měl objem 6 litrů a výkon 485 koní s jedním kompresorem a 520 koní se dvěma.
|
Auta5p.eu
Motor umístěný uprostřed mezi nápravami měl výfuky vyvedené do stran.
|
Auta5p.eu
Auto Union Typ C vyhrál v roce 1936 pět Velkých cen (čtyři Rosemeyer, jednu Varzi).
|
Kalendář
Typ C měl před zadní nápravou motor V16 s objemem 6 litrů. Se dvěma kompresory Roots dával 520 koní.
|
Hansecars
Od přídě až po záď měly závodní vozy Auto Union pořadí chladič, jezdec, benzinová nádrž a motor.
|
Auta5p.eu
Bernd Rosemeier se závodním vozem Typ C na závodním okruhu AVUS v jihozápadní části Berlína.
|
Welt.de
V roce 1937 postavil Auto Union dva aerodynamické závodní vozy typu C, nazvané Stromlinien-Rennwagen.
|
Auta5p.eu
Bernd Rosemeyer překonal v lednu 1938 s tímto vozem rychlostní rekord, když dosáhl rychlost 407 km/h.
|
Auta5p.eu
Typ C–D Bergrennwagen byl kombinací podvozku typu D a staršího motoru V16 z typu C.
|
Auta5p.eu
Speciál pro závody do vrchu Auto Union Typ C-D měl dvojí montáž pneumatik na zadní poháněné nápravě.
|
Auta5p.eu
Na přístrojové desce měly vozy Auto Union velký otáčkoměr s vyznačeným doporučeným rozsahem otáček.
|
Auta5p.eu
Podle nových předpisů pro závody Grand Prix měl Typ D přeplňovaný motor V12 s objemem 3 litry.
|
Audi
Za řidičem byla umístěna benzinová nádrž a za ní motor V12 s přívodem vzduchu k motoru postranním žebrováním a otvorem nad opěrkou hlavy řidiče.
|
Audi
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1