Auto Union Type C Grand Prix: Rychlost až na prvním místě

1/24
Přehled fotografií
Zavřít
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Otáčky je potřeba sledovat. Jednoduchý interiér a představa, jak se rafička trhaně posunuje doprava dolů a pak doleva nahoru...
    Otáčky je potřeba sledovat. Jednoduchý interiér a představa, jak se rafička trhaně posunuje doprava dolů a pak doleva nahoru...| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Rozložení hmotnosti nebylo ani přes použití neobvyklého konceptu ideální: činilo asi 40:60 ve prospěch zadní části s motorem
    Rozložení hmotnosti nebylo ani přes použití neobvyklého konceptu ideální: činilo asi 40:60 ve prospěch zadní části s motorem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Čtyřramenný volant pořádně u těla, těsno, teplo a hluk zezadu. Představte si to...
    Čtyřramenný volant pořádně u těla, těsno, teplo a hluk zezadu. Představte si to...| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Řadicí páka pětistupňové převodovky umístěná vpravo vedle řidiče. Sílu na kola přenášel pokrokový samosvorný diferenciál ZF.
    Řadicí páka pětistupňové převodovky umístěná vpravo vedle řidiče. Sílu na kola přenášel pokrokový samosvorný diferenciál ZF.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Mechanická socha v krásných detailech pedálové skupiny a odkryté tyče řízení
    Mechanická socha v krásných detailech pedálové skupiny a odkryté tyče řízení| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Zhasněte světla chceme se kochat. Poděkování za umožnění materiálu patří M. Velebnému a O. Láníkovi ze Škoda Auto.
    Zhasněte světla chceme se kochat. Poděkování za umožnění materiálu patří M. Velebnému a O. Láníkovi ze Škoda Auto.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • I když ve Vratislavicích se vůz ukazoval jako socha, je plně funkční. Ostatně někteří šťastlivci ho i vyzkoušeli.
    I když ve Vratislavicích se vůz ukazoval jako socha, je plně funkční. Ostatně někteří šťastlivci ho i vyzkoušeli.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Konkrétní hodnota výkonu se lišila podle toho, zda byl například použit jeden, nebo dva kompresory
    Konkrétní hodnota výkonu se lišila podle toho, zda byl například použit jeden, nebo dva kompresory| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Na všech kolech pracují bubnové brzdy. Vzadu je výkyvná náprava a o dost větší a širší pneumatiky.
    Na všech kolech pracují bubnové brzdy. Vzadu je výkyvná náprava a o dost větší a širší pneumatiky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Chlazení bylo od začátku logickým problémem. Příď je proto otevřená a za předními koly jsou mohutné průduchy vzduchu.
    Chlazení bylo od začátku logickým problémem. Příď je proto otevřená a za předními koly jsou mohutné průduchy vzduchu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Ze všech vozů Auto Union není tento typ C zřejmě tím nejkrásnějším, ale stejně je boží.
    Ze všech vozů Auto Union není tento typ C zřejmě tím nejkrásnějším, ale stejně je boží.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Auto Union Type C Grand Prix
    Auto Union Type C Grand Prix| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Kdo se může projet? Tak například Hans J. Stuck (při výročí okruhu Avus), jediný syn Hanse Stucka, úspěšného závodníka ze zlatých časů.
    Kdo se může projet? Tak například Hans J. Stuck (při výročí okruhu Avus), jediný syn Hanse Stucka, úspěšného závodníka ze zlatých časů.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Linie vývoje
    Linie vývoje| Zdroj: Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix
Otáčky je potřeba sledovat. Jednoduchý interiér a představa, jak se rafička trhaně posunuje doprava dolů a pak doleva nahoru...
Rozložení hmotnosti nebylo ani přes použití neobvyklého konceptu ideální: činilo asi 40:60 ve prospěch zadní části s motorem
Čtyřramenný volant pořádně u těla, těsno, teplo a hluk zezadu. Představte si to...
Řadicí páka pětistupňové převodovky umístěná vpravo vedle řidiče. Sílu na kola přenášel pokrokový samosvorný diferenciál ZF.
Mechanická socha v krásných detailech pedálové skupiny a odkryté tyče řízení
Zhasněte světla chceme se kochat. Poděkování za umožnění materiálu patří M. Velebnému a O. Láníkovi ze Škoda Auto.
Auto Union Type C Grand Prix
Auto Union Type C Grand Prix
I když ve Vratislavicích se vůz ukazoval jako socha, je plně funkční. Ostatně někteří šťastlivci ho i vyzkoušeli.
Auto Union Type C Grand Prix
Konkrétní hodnota výkonu se lišila podle toho, zda byl například použit jeden, nebo dva kompresory
Auto Union Type C Grand Prix
Na všech kolech pracují bubnové brzdy. Vzadu je výkyvná náprava a o dost větší a širší pneumatiky.
Auto Union Type C Grand Prix
Chlazení bylo od začátku logickým problémem. Příď je proto otevřená a za předními koly jsou mohutné průduchy vzduchu.
Auto Union Type C Grand Prix
Ze všech vozů Auto Union není tento typ C zřejmě tím nejkrásnějším, ale stejně je boží.
Auto Union Type C Grand Prix
Auto Union Type C Grand Prix
Auto Union Type C Grand Prix
Auto Union Type C Grand Prix
Kdo se může projet? Tak například Hans J. Stuck (při výročí okruhu Avus), jediný syn Hanse Stucka, úspěšného závodníka ze zlatých časů.
Linie vývoje