Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Otáčky je potřeba sledovat. Jednoduchý interiér a představa, jak se rafička trhaně posunuje doprava dolů a pak doleva nahoru...|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Rozložení hmotnosti nebylo ani přes použití neobvyklého konceptu ideální: činilo asi 40:60 ve prospěch zadní části s motorem|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Čtyřramenný volant pořádně u těla, těsno, teplo a hluk zezadu. Představte si to...|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Řadicí páka pětistupňové převodovky umístěná vpravo vedle řidiče. Sílu na kola přenášel pokrokový samosvorný diferenciál ZF.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Mechanická socha v krásných detailech pedálové skupiny a odkryté tyče řízení|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Zhasněte světla chceme se kochat. Poděkování za umožnění materiálu patří M. Velebnému a O. Láníkovi ze Škoda Auto.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
I když ve Vratislavicích se vůz ukazoval jako socha, je plně funkční. Ostatně někteří šťastlivci ho i vyzkoušeli.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Konkrétní hodnota výkonu se lišila podle toho, zda byl například použit jeden, nebo dva kompresory|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na všech kolech pracují bubnové brzdy. Vzadu je výkyvná náprava a o dost větší a širší pneumatiky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Chlazení bylo od začátku logickým problémem. Příď je proto otevřená a za předními koly jsou mohutné průduchy vzduchu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Ze všech vozů Auto Union není tento typ C zřejmě tím nejkrásnějším, ale stejně je boží.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Kdo se může projet? Tak například Hans J. Stuck (při výročí okruhu Avus), jediný syn Hanse Stucka, úspěšného závodníka ze zlatých časů.|
Zdroj: Auto Tip Klassik