Modernizovaná Primula z roku 1968 měla menší mřížku chladiče.|
Zdroj: Autobianchi
Dvoudveřová Autobianchi Primula měla čtyři boční okna. Na zadní sedadla se nastupovalo po sklopení opěradel předních sedadel.|
Zdroj: Autobianchi
Všechny Primuly měly velkou obdélníkovou mřížku chladiče se zaoblenými rohy.|
Zdroj: Museoauto.com
Třídveřový hatchback Autobianchi Primula měl stejné rozměry jako pětidveřový.|
Zdroj: Autobianchi
Třídveřová verze se lišila od dvoudveřové jen málo znatelnými závěsy třetích dveří na střeše.|
Zdroj: Autobianchi
Třídveřová Primula měla vzadu nahoru zvedané třetí dveře, sahající až k nárazníku.|
Zdroj: Autobianchi
S převodovkou namontovanou k motoru se výstup převodovky posunul ze středové osy vozu, takže Primula měla hnací hřídele nestejné délky.|
Zdroj: Autobianchi
Tuhá zadní náprava měla pérování dvěma podélnými listovými pery a šikmými tlumiči.|
Zdroj: Autobianchi
Čtyřdveřová Primula měla vnější rozměry 3875 x 1578 x 1400 mm a šest bočních oken.|
Zdroj: Autobianchi
Přes kompaktní vnější rozměry poskytovala Primula dost vnitřního prostoru pro čtyři dospělé osoby.|
Zdroj: Autobianchi
Všechny dveře Primuly se otevíraly po směru jízdy.|
Zdroj: Autobianchi
Autobianchi Primula měla jednoduché, ale elegantní tvary karoserie.|
Zdroj: Autobianchi
Jednoduchá palubní deska měla před dvouramenným volantem sdružený přístrojový panel a před sedadlem spolujezdce odkládací skříňku.|
Zdroj: commons.wikimedia.org
Výčet modelů Primuly završilo v roce 1965 dvoudveřové kupé, které navrhla karosárna Touring.|
Zdroj: Autobianchi
Kupé mělo více sešikmenou záď a velká trojúhelníková boční okna.|
Zdroj: Quattroruote
Kupé Special mělo drátová kola a výkonnější motor s objemem 1,5 litru a nejvyšším výkonem 71 koní.|
Zdroj: Autobianchi
V roce 1968 dostala Primula 65C výkonnější motor z Fiatu 124 s objemem 1,2 litru a výkonem 61 koní.|
Zdroj: Autobianchi
Kupé Primula S z roku 1968 s karoserií Touring mělo upravenou záď s novými koncovými svítilnami.|
Zdroj: Autobianchi
V roce 1969 se začaly vyrábět nástupci Primuly: hatchback Autobianchi A112 a Autobianchi A111 se stupňovitou zádí (na obrázku dole).|
Zdroj: Autobianchi