Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
7
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
|
acz
Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu
|
acz
Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech
|
acz
V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol
|
acz
Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými
|
acz
Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity
|
acz
Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem
|
acz
Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem
|
acz
Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru
|
acz
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?