Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn

8/9
Zavřít
  • Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
    Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn| Zdroj: acz
  • Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu
    Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu| Zdroj: acz
  • Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech
    Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech| Zdroj: acz
  • V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol
    V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol| Zdroj: acz
  • Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými
    Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými| Zdroj: acz
  • Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity
    Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity| Zdroj: acz
  • Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem
    Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem| Zdroj: acz
  • Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem
    Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem| Zdroj: acz
  • Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru
    Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru| Zdroj: acz
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu
Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech
V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol
Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými
Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity
Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem
Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem
Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru